Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Zijn zoveel ,, bedrijfjes '' die dat doen, ombouwen stelt ook echt geen fuck voor zodra je het 1x hebt gedaan kun je elke xdoos ombouwen. :+

Broertje heeft het pas laten doen in de buurt, ook paar minuutjes werk voor 2 tientjes en hoppa.

Pm mij eens waar :P

Zo, net een maandje gold gekocht voor 8 euro en een nieuwe controller.
LEkker UFC spelen 8)
Ik zag je ineens online komen, ik dacht nondejuh die zit er ook weer is achter na weet ik het hoeveel maanden ofline te zijn geweest haha! :*

vandaag ook ff me 360 laten flashen. duurde gvd 1.5 uur, mjah ken nu wel kopies afspelen. (had nieuwe type driver, en dat was weer moeilijker ofzo)

mjah nu spellen, waar haal ik die vandaag :P

Speelt ie NTSC niet af ? Ik dacht dat ze d alleen slechter afspelen. NTSC is de kleuren indeling oid. En formaat.

Speelt ie NTSC niet af ? Ik dacht dat ze d alleen slechter afspelen. NTSC is de kleuren indeling oid. En formaat.

Ja ik heb er niet zoveel verstand van, vriend van mij wat hem heeft omgebouwd zei dat ik echt PAL moest pakken. Ik had sbk 09 gedownload NTSC en die speelde hij niet af...

PAL/NTSC heeft met de regio te maken. NTSC zijn amerikaanse games die je europese xbox dus niet af kan spelen.
Er zijn soms wel games die regio vrij zijn, staat er RF in de releasenaam ;).

Operation Flashpoint 2 is echt geniaal, begrijp niet dat er zo weinig aandacht voor is. Je moet wel geduld hebben en een beetje tactisch inzicht. Mn Broertje is run & gun waardeer hij constant doodgaat, idem voor zijn gehele team.

Ik heb hem ook en ik vind het ook te bruut. Vooralsnog niet heel moeilijk, maar ik ben ook maar begonnen op 'normal'. Denk dat het zonder kaart e.d. een stuk moeilijker wordt. Jammer dat je team niet zo goed luistert naar je opdrachten.

PAL/NTSC heeft met de regio te maken. NTSC zijn amerikaanse games die je europese xbox dus niet af kan spelen.
Er zijn soms wel games die regio vrij zijn, staat er RF in de releasenaam ;).

Ja klopt. Het heeft ook te maken met het resolutie. Resolutie van PAL is iets groter. Ik meen 100pixles oid. En NTSC heeft meer " kleurfouten " oid.

Ja klopt. Het heeft ook te maken met het resolutie. Resolutie van PAL is iets groter. Ik meen 100pixles oid. En NTSC heeft meer " kleurfouten " oid.

Dat is met films inderdaad zo, bij de xbox zit het volgens mij alleen in de regio's. Best jammer aangezien X360 games in de us sowieso goedkoper zijn.

Het wordt niets voor niets Never (Twice) the Same Color genoemd. Amerikaans butt systeem dus weer. :+

Status
Not open for further replies.
Back