Zijn zoveel ,, bedrijfjes '' die dat doen, ombouwen stelt ook echt geen fuck voor zodra je het 1x hebt gedaan kun je elke xdoos ombouwen. :+
Broertje heeft het pas laten doen in de buurt, ook paar minuutjes werk voor 2 tientjes en hoppa.
Ik zag je ineens online komen, ik dacht nondejuh die zit er ook weer is achter na weet ik het hoeveel maanden ofline te zijn geweest haha! :*Zo, net een maandje gold gekocht voor 8 euro en een nieuwe controller.
LEkker UFC spelen 8)
Speelt ie NTSC niet af ? Ik dacht dat ze d alleen slechter afspelen. NTSC is de kleuren indeling oid. En formaat.
Ik zag je ineens online komen, ik dacht nondejuh die zit er ook weer is achter na weet ik het hoeveel maanden ofline te zijn geweest haha! :*
PAL/NTSC heeft met de regio te maken. NTSC zijn amerikaanse games die je europese xbox dus niet af kan spelen.
Er zijn soms wel games die regio vrij zijn, staat er RF in de releasenaam .
bij het branden nog op iets opletten? en gebruik jij ook alleen verbatim cd;'s?
Ja klopt. Het heeft ook te maken met het resolutie. Resolutie van PAL is iets groter. Ik meen 100pixles oid. En NTSC heeft meer " kleurfouten " oid.
Ja klopt. Het heeft ook te maken met het resolutie. Resolutie van PAL is iets groter. Ik meen 100pixles oid. En NTSC heeft meer " kleurfouten " oid.
bij het branden nog op iets opletten? en gebruik jij ook alleen verbatim cd;'s?
Jordi pownz :*Ongeveer een jaar
Wie ben jij dan?
Jordi pownz :*