Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Ik moet ook weer beginnen met mijn 360, ding staat daar maar te staan, ben gestopt sinds mijn controller gesloopt is. :D

Wil UFC nog steeds kapot spelen, Forza 3, Operation flaspoint 2, nieuwe call of duty. Allemaal wil ik het samen met xbox live. Maar het geld is op. :(

Vanmiddag Operation Flashpoint 2 gekocht. Boh, echt geniaal. Het is wel echt warsim, dus lopen, een positie verkennen met verrekijker, kijken waar dekking is, je team via die dekking laten flanken, enzovoorts.

Echt waanzinnig:love:

hmm hoorde ook al van een vriend van me dat het echt een vet spel was :D
Misschien morgen toch maar eens een bezoekje langs de mediamarkt :W

leg ff meer uit over ombouwen? heb ook zo'n arcade pakket aangeschaft, wil die omgebouwd hebben zodat ik spellen kan branden...

online @ 360 boeit me nie zoveel, heb ik de ps3 voor :P

hmm hoorde ook al van een vriend van me dat het echt een vet spel was :D
Misschien morgen toch maar eens een bezoekje langs de mediamarkt :W

En de hele campaign kun je met 4 player co-op doen. Bij Mediamarkt hier in maastricht koste hij maar 44 euro trouwens:love:

Hier heb ik hem laten ombouwen vandaag: http://computers.tweedehands.net/xbox-360/xbox-ombouw-rotterdam.html
Dit is hun homepage volgens mij: http://www.simpelfy.nl/?menu=category&categoryID=402770

Gosert heet Mike en woont in r'dam :) Koste me 20euro, en stond na 20/30 min buiten. :+
Hij zei gelijk: als het mis gaat heb je garantie en betaal ik je een nieuwe xdoos..

Hij haalde netjes met goede tools me xbox uit elkaar, sloot me disk-driver aan op zijn pc.. klik klik whooap ! en hij was klaar :W

Ook laat hij alle garantie stickers en dingentjes netjes zitten zodat, als hij naar microsoft moet ze in ieder geval zien dat hij nooit is open geweest..

Ik heb het expres nu pas gedaan omdat nu me garantie toch al verlopen is, dus als hij stuk gaat krijg ik toch geen nieuwe. :+

Morgen heb ik ook Operation Flashpoint (over 3uur klaar :love:), hoorde van de meeste dat hij echt gruwlijk is :D

-----

Oja nog een tip van de ombouwer :W

Je ziet op verschillende webiste het volgende staan:

- Hitachi drive: €40
- Samsung drive: €40
- BenQ drive: €40
- Lite-on drive: €50

xbox360dvdromdrivecheckch1.jpg

Hij zegt het klopt dat de ene drive wat makkelijker en sneller als de andere is, maar dan praten we niet over uren maar over minuten werk.
Ik was binnen 5 min klaar (en dan heb ik het alleen over de drive aan de pc aansluiten, software erop, en klaar)..

Dus hij zegt dat het klink-klare-onzin is dat ze voor de ene drive meer vragen als de andere :+ Bij hem is elke drive 20euro, om om te bouwen..

Over het online spelen, dat kan, maar je moet geen spelen gaan spelen die nog niet uit zijn.
Als je een spel download, eerst even het iso bestand (of welke bestand dan ook) even in dit programma checken: avbgx360.net

Die haald een bepaalde beveiliging eruit zodat ze bij microsoft niet zien dat jij op LIVE speelt met een ge-brand spel :)

zoo, dat was hem wel :+ :D

Last edited:
uitleg ombouwen xbox

Thx voor je uitleg, Wesley. Ik moet er ff over denken of ik het wil helemaal in Rotterdam wil laten doen. Ik woon zelf in Weert en het is nogal een eind. Eens kijken of ik in Limboland wat kan vinden wat ook zo goedkoop is en betrouwbaar over komt.

Zijn zoveel ,, bedrijfjes '' die dat doen, ombouwen stelt ook echt geen fuck voor zodra je het 1x hebt gedaan kun je elke xdoos ombouwen. :+

Broertje heeft het pas laten doen in de buurt, ook paar minuutjes werk voor 2 tientjes en hoppa.

Tja je wil het zelf. Ik persoonlijk zou mijn xdoos niet zomaar opsturen. Je weet nooit wat er onderweg en bij die gast gebeurt.

Ik zou hem trouwens nooit om laten bouwen, dan maar wat meer betalen voor een game en lekker online rammen. Die paar tientjes laat ik het niet voor.

Idd het scheelt zeker een hoop geld!
Heb me oude xbox360 aan maatje van me verkocht!
Die hebben we daarna laten ombouwen ''klaar terwijl je wacht''
echt grappig! Inmiddel 12 spellen verder.......12 * laten we zeggen 55,-
is toch 660 euro!

Ik houd de mijne wel origineel voor de keren dat ik wel online wil!
Ideale combi zo: Daar spellen testen en zijn ze dan echt dik....dan
schaf ik hem zelf aan.

Ik had met mijn omgebouwde altijd té veel spellen.....
Ik haalde er niet alles uit zoals ik nu doe, maar het scheelt inderdaad gewoon een hoop geld.

Die van mij heeft toendertijd een Console Ban gehad dus ik kan er nu geen ruk meer mee (online dan hè).

ken je in zo'n arcade pak een hdd in doen? of is dat onmogelijk..

ik heb er nu 256mb op zitten, maar wil er niet online mee, en ga hem om laten bouwen.. heeft het dan wel nut om een hdd op te zetten?

Idd het scheelt zeker een hoop geld!
Heb me oude xbox360 aan maatje van me verkocht!
Die hebben we daarna laten ombouwen ''klaar terwijl je wacht''
echt grappig! Inmiddel 12 spellen verder.......12 * laten we zeggen 55,-
is toch 660 euro!

Ik houd de mijne wel origineel voor de keren dat ik wel online wil!
Ideale combi zo: Daar spellen testen en zijn ze dan echt dik....dan
schaf ik hem zelf aan.

Met gebrande spellen kan je toch ook gewoon online, of lees ik dat nou verkeerd?

hmm ik ga nu zo me xbox proberen om te bouwen

ik heb OF2 gedownload en gebrand maar hij doet het maar niet..
nu is blijkmaar me flash te oud. omdat OF2 een wave3 spel is

dus straks maar eens kijken of ik hem heel kan laten

Status
Not open for further replies.
Back