Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Cool, bevalt ie? Wel mooi dat eindelijk het nederlands elftal erin zit zonder fake namen.
Het is nog even wennen want ik speelde hiervoor altijd PES 2009 vandaar :* Trucs zijn wel nice! :) En idd eindelijk het Nederlands elftal met de echte namen.

Kheb ook alleen maar PES gespeeld ( niet fanatiek ofzo ) maar vroeg het me af:P
De Brutal Legend demo is er! Echt geniaal haha, weet niet of het 60 euro waard is maar lijkt me wel echt een coole game.

Wel een heel groot verschil bij FIFA scoor je echt veel moeilijker dan bij PES 2009, en natuurlijk liep je met bepaalde spelers zoals Ronaldo iedereen voorbij in PES 2009 wat hier niet is, en keeper uitspelen was ook 10x makkelijker. Maar heb even die demo van PES 2010 toen gespeeld en toen is dat al wat veranderd, iets meer in de richting van FIFA is het gegaan :*

Zojuist bij Halo:ODST de achievement Endure behaald. Echt geniaal, zo spannend en close ( hadden op de laatste wave 0 levens, en 1 man dood ).
Supervet:)

* Vidmaster Challenge: Endure
* Date Earned: Sunday, October 04, 2009
* In Firefight, on any mission, passed the 4th Set on 4-player Heroic LIVE co-op.

Zaterdag Dirt 2 maat ff opgehaald. Best wel een vet spel, en blijft gewoon nog leuk om te spelen vind ik :)

Word tijd dat het november wordt :W

Ben aan het twijfelen over of ik Operation Flashpoint 2 zal kopen. De campaign is vast cool maar online mogelijkheden zijn nogal beperkt.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=8toHfZm6jNE"]YouTube - Modern Warfare 2 Infamy (Official HD)[/ame]

:W

Kan niet wachten :D

Ben blij dat ik hem ge-pre-orderd heb :D want ben bang dat hij in no-time is uit verkocht :P

heb 2 maanden geleden de Prestige Editie voorbesteld :P

ben ik ook zeker dat ik die heb :7

kan ook niet wachten, begint nu echt te kriebelen om hem te kunnen spelen:love:

ook al een pre order gedaan ook al een maand of 2 geleden.

Moet er in totaal 7 ophalen voor vrienden enz, zullen me wel raar aankijken in de winkel.

Gister nog Cod5 gescoord 2de hands voor twee tientjes :W

Zometeen me x-doos ombouwen voor 2 tientjes, en heb al 15 spellen klaar liggen dus de komende tijd zal ik wel door komen :D :D

waaronder: NFS Shift, WET, Dirt 2, FIFA10 (terwijl ik een PRO fan ben :+) en nog meer :W

-------

170eu, is deze editie..

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_UjvFzQmnWI"]YouTube - Modern Warfare 2 Prestige Edition Unboxing Official[/ame]

Last edited:
Yep die hebk besteld :P

Heb zowiezo alles van COD liggen hier dus die kan erook wel bij dan.
als colletors item 8)

Word een kleine oorlog op 10/11/09 met de MP van MW2 :W

Zometeen me x-doos ombouwen voor 2 tientjes.

Waar kan jij dat zo goedkoop laten doen? Ik ben me aant ergeren dat alle leuke spellen nog zo duur zijn, en zo zal mijn Eweka account nog meer tot zijn recht kunnen komen.

Heb trouwens ook nog niet heel lang een 360. Hij vermaakt me goed de laatste tijd:W

Vanmiddag Operation Flashpoint 2 gekocht. Boh, echt geniaal. Het is wel echt warsim, dus lopen, een positie verkennen met verrekijker, kijken waar dekking is, je team via die dekking laten flanken, enzovoorts.

Echt waanzinnig:love:

Status
Not open for further replies.
Back