pff dat ombouwen is ook allemaal weer veranderd..
eerst was het gewoon via ftp de firmware erop zetten maar nu met jungleflash e.d.
heb er helemaal geen zin meer in.
xbox ligt wel los in onderdelen maar ik breng hem tijden het werk morgen wel even weg. en hopelijk kan ik er dan weer een tijdje tegenaan.
En wat White Muscle zegt. Als je ervoor betaald koop je er minder, maar de spellen die je koopt speel je meer ( om er meer waarde uit te halen, eigenlijk houd je jezelf voor de gek ok ). Zo heb je er wel meer fun van. Maat van me heeft zn xbox omgebouwt en weet van ellende niet wat ie moet spelen. Resultaat: speelt alles een kwartiertje en begint dan weer aan iets anders. Luxe Probleem 8P.
Maar het bespaart je wel MASSA's geld, daar kun je niet omheen.
Momenteel is het "veilig". Microsoft houd echter zo nu en dan een enorme Banwave ( geruchten op verschillende fora zeggen dat ze het gaan uitvoeren zodra CoD:MW2 uitkomt ).
Dus voor iedereen met een omgebouwde xbox: GL
Niet op xboxlive, maar daar zijn uiteraard ook alweer trucjes voor.
Mediamarkt is de laatste tijd funky met prijzen, en dat bevalt me wel. Halo 3: ODST 33 euro, Operation Flashpoint 44 euro. Dat vind ik nog wel schappelijke bedragen voor een nieuwe spel.
Downloaden is zoiezo slecht voor de markt, Maar ik denk dat hij bedoelt houd het dan op pc ( aangezien die markt al is verziekt ). Momenteel komen veel top titles exclusief voor de consoles omdat daar de verkoop cijfers en dus de wins hoger ligt voor veel uitgevers.
Ik heb ff een vraagje, ik heb toen ik mijn xbox gekocht had, die gratis maand gold niet gebruikt van bij de console, maar wel die maand wat bij het spel GTA4 zat, nu vroeg ik mij dus af als ik die gratis maand gold van de console nog kan gebruiken?