Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Wallie = Zapata?
Kwas net een potje Firefight aan het doen met een stel andere vrienden >_<.
Heb zojuist wel nog de hele avond Ranked Infiltration en annihalition gedaan. Het is even wennen ( omdat je met 4 tegen 4 speelt, per team ook nog eens 12 NPC's erbij ) maar het is wel cool.

Als ik op xbox live wil met skate 2 of fifa 10 moet ik me aanmelden via EA, als ik dat probeer zegt ie dat ik niet oud genoeg ben? Ben 20 jaar dus het lijkt me sterk, zie ook nergens waar ik me leeftijd kan veranderen. Iemand een oplossing?

Ik heb gewoon me @hotmail.com adres gebruikt, dit staat ook gewoon op 18+ Toen ik me gamertag aanmaakte was ik wel 14 denk ik ofzo dat was op xbox 1 maar dat moet verder niet uitmaken lijkt mij?

Dat had ik ook toen ik met Battlefield Bad Company online wou, maar heb na de registratie geen problemen oid gehad.

Als ik dus online wil gaan met een EA game zegt ie vervolgens dat ik een account moet aanmaken, als ik probeer te registreren zeurt ie dat ik niet oud genoeg ben. Kom die hele registratie dus niet eens door...

ken je in zo'n arcade pak een hdd in doen? of is dat onmogelijk..

ik heb er nu 256mb op zitten, maar wil er niet online mee, en ga hem om laten bouwen.. heeft het dan wel nut om een hdd op te zetten?
Ja, je kan er een HDD in doen.
En een HDD heeft altijd nut, de laadtijden zijn korter en je DVD-ROM slijt minder (Het schijnt dat gebrande games 'slecht' zijn voor de laser).

Voor wat ik begreep kon MS zien of je Xbox omgebouwd was aan de hand van het toerental en laadsnelheid. Die was anders zodra je je Xbox ging ombouwen.. Daar is sinds een jaar ofzo ook geen sprake van meer trouwens. Veel gasten worden geband omdat ze spellen gaan spelen voor de officiële releasedatum. Dat registreert je Xbox ook, offline en online. Dat is wat ik er zo'n beetje van weet
Er zijn verschillende dingen waar ze het aan kunnen zien....Security Sectors, rip fouten, layer break...etc.
Wat betreft de releasedatum, heb het ook weleens gehoord maar het is volgens mij een fabeltje, bij een pre-order heb je kans dat je 'm 1-2 dagen voor de releasedatum in de bus hebt liggen, dan wacht ik echt niet met spelen.
Om de kans op een ban te minimaliseren moet je dus zorgen dat je de laatste FW hebt, je games gepatched zijn en dat je ze op de juiste manier brand.

Op youtube zie je filmpjes dat die gasten het klaren op nog geen 5 minuten?
Zo kan ik het ook, hij heeft de 360 al open en alles al aangesloten, ik wil weleens zien dat ie de 360 ook open maakt, dat er een Lite-On drive in zit en 'm ook weer dichtmaakt ;)

vandaag ook ff me 360 laten flashen. duurde gvd 1.5 uur, mjah ken nu wel kopies afspelen. (had nieuwe type driver, en dat was weer moeilijker ofzo)
Wss heb je dan een Lite-On drive, om die te flashen moet de drive eruit om de key eruit te halen.

bij het branden nog op iets opletten? en gebruik jij ook alleen verbatim cd;'s?
Als je op live wilt (zou het ook doen als je dat niet wilt) voor het branden controleren of de games gepatched/goed geript/juiste regio etc. zijn.
Layer break en book type instellen.

PAL/NTSC heeft met de regio te maken. NTSC zijn amerikaanse games die je europese xbox dus niet af kan spelen.
Er zijn soms wel games die regio vrij zijn, staat er RF in de releasenaam ;).
NTSC of PAL maakt in principe niet uit, de regio wel.... http://gaming.wikia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games ;)

Dat is met films inderdaad zo, bij de xbox zit het volgens mij alleen in de regio's. Best jammer aangezien X360 games in de us sowieso goedkoper zijn.
Ach je kunt ze ook in Azië, UK, Canada....etc bestellen, daarbij zijn er in de VS maar weinig zaken die naar het buitenland versturen (is wel een oplossing voor, maar dan word het weer duurder en het duurt wat langer).

branden op 2x met imgburn. Je moet het booktype ook naar DVD-Rom zetten.
De snelheid waarmee je kunt branden ligt aan je brander en media, ik brand ze op 4x en heb nergens last van.

Wat betreft media:
Met Verbatim MKM001 en MKM003 zit je bijna altijd goed, maar andere merken met media code MKM001 en MKM003 werken meestal net zo goed, en Arita Ritek D01 schijnt ook goed te werken.
Zorg er ook voor dat je brander de laatste FW heeft.
Ik heb ook een paar Philps gehad (niet zelf gekocht) en die zijn waardeloos...en erg duur.

Als ik dus online wil gaan met een EA game zegt ie vervolgens dat ik een account moet aanmaken, als ik probeer te registreren zeurt ie dat ik niet oud genoeg ben. Kom die hele registratie dus niet eens door...

Als je leeftijd klopt via http://www.passport.net dan ligt het iig niet aan je Live ID.
Om te testen zou je een nieuwe Live ID en gamertag aan kunnen maken.
Je zou ook EA kunnen bellen, vragen ze wel €0,45 per minuut voor ;(
Er zijn meer mensen die dat probleem hebben, maar op het EA forum staat er volgens mij geen oplossing.
Heb je geen Family of Game Ratings verkeerd staan?

Ja, je kan er een HDD in doen.
En een HDD heeft altijd nut, de laadtijden zijn korter en je DVD-ROM slijt minder (Het schijnt dat gebrande games 'slecht' zijn voor de laser).

Leg eens uit waarom een gebrande game slechter zou zijn voor je laser dan een originele.
Ik ben ZEER benieuwd naar de onderbouwing :)

Leg eens uit waarom een gebrande game slechter zou zijn voor je laser dan een originele.
Ik ben ZEER benieuwd naar de onderbouwing :)
Ik weet niet of het echt zo is, maar bij de PS2 was er ook al sprake van.
Het hoe, wat en waarom heb ikzelf geen verklaring voor, maar ik wil wel een poging wagen ;)

Kijk eens naar een originele en een gebrande/blanco DVD+R DL, de originele is wat lichter van kleur en de reflectie is dan mogelijk (hoogstwaarschijnlijk) hoger (Om het zeker te weten zou je de golflengte van de laser moeten weten/meten en dan meten welke een betere reflectie heeft bij die golflengte), maar als je ervan uitgaat dat de reflectie van een originele DVD beter is dan zou het zo kunnen zijn dat de laser de intensiteit (sterkte) aanpast om een gebrande DVD te kunnen lezen, en daardoor zou de laser dus harder achteruit gaan :!

Maar goed, ik durf dat niet met zekerheid te zeggen.
Over de problemen met PS2 is wel het e.e.a. te vinden....*kijkt ff tussen de favorieten* ... http://www.psxservice.de/13717.html

Wichtig : bei der PStwo V12 KEINE CD-RW oder DVD -RW / +RW nutzen, der Laser könnte beschädigt und Zerstört werden !!!

Wichtig : nur Markenrohlinge benutzen, sonst zerstören Sie sich den Laser der PS2 / PStwo (Slim)!!!

Aangezien ze verschil maken tussen verschillende versies van de PS2/PSTwo geeft wel aan dat het niet uit de lucht is gegrepen.

Kan wel meer links opsnorren, maar in het algemene Console favo mapje moet ik al scrollen, dus dat kan even duren.

Status
Not open for further replies.
Back