SSR Lycorda
.GC only.
Heeft nog iemand Operation Flashpoint 2? Een avondje met 4 man Campaign lijkt me wel een leuk idee.
Haha, komt ook omdat ik samen erop speel met m'n broertjeHaha, ik dacht nog, die gast is ook echt altijd online.
Samen met "wildstylez". :winner:
Heeft nog iemand Operation Flashpoint 2? Een avondje met 4 man Campaign lijkt me wel een leuk idee.
Check je hotmail accoutn dan eens, kan je direct via msn doen.
Ja, je kan er een HDD in doen.ken je in zo'n arcade pak een hdd in doen? of is dat onmogelijk..
ik heb er nu 256mb op zitten, maar wil er niet online mee, en ga hem om laten bouwen.. heeft het dan wel nut om een hdd op te zetten?
Er zijn verschillende dingen waar ze het aan kunnen zien....Security Sectors, rip fouten, layer break...etc.Voor wat ik begreep kon MS zien of je Xbox omgebouwd was aan de hand van het toerental en laadsnelheid. Die was anders zodra je je Xbox ging ombouwen.. Daar is sinds een jaar ofzo ook geen sprake van meer trouwens. Veel gasten worden geband omdat ze spellen gaan spelen voor de officiële releasedatum. Dat registreert je Xbox ook, offline en online. Dat is wat ik er zo'n beetje van weet
Zo kan ik het ook, hij heeft de 360 al open en alles al aangesloten, ik wil weleens zien dat ie de 360 ook open maakt, dat er een Lite-On drive in zit en 'm ook weer dichtmaaktOp youtube zie je filmpjes dat die gasten het klaren op nog geen 5 minuten?
Wss heb je dan een Lite-On drive, om die te flashen moet de drive eruit om de key eruit te halen.vandaag ook ff me 360 laten flashen. duurde gvd 1.5 uur, mjah ken nu wel kopies afspelen. (had nieuwe type driver, en dat was weer moeilijker ofzo)
Als je op live wilt (zou het ook doen als je dat niet wilt) voor het branden controleren of de games gepatched/goed geript/juiste regio etc. zijn.bij het branden nog op iets opletten? en gebruik jij ook alleen verbatim cd;'s?
NTSC of PAL maakt in principe niet uit, de regio wel.... http://gaming.wikia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_GamesPAL/NTSC heeft met de regio te maken. NTSC zijn amerikaanse games die je europese xbox dus niet af kan spelen.
Er zijn soms wel games die regio vrij zijn, staat er RF in de releasenaam .
Ach je kunt ze ook in Azië, UK, Canada....etc bestellen, daarbij zijn er in de VS maar weinig zaken die naar het buitenland versturen (is wel een oplossing voor, maar dan word het weer duurder en het duurt wat langer).Dat is met films inderdaad zo, bij de xbox zit het volgens mij alleen in de regio's. Best jammer aangezien X360 games in de us sowieso goedkoper zijn.
De snelheid waarmee je kunt branden ligt aan je brander en media, ik brand ze op 4x en heb nergens last van.branden op 2x met imgburn. Je moet het booktype ook naar DVD-Rom zetten.
Als ik dus online wil gaan met een EA game zegt ie vervolgens dat ik een account moet aanmaken, als ik probeer te registreren zeurt ie dat ik niet oud genoeg ben. Kom die hele registratie dus niet eens door...
Ja, je kan er een HDD in doen.
En een HDD heeft altijd nut, de laadtijden zijn korter en je DVD-ROM slijt minder (Het schijnt dat gebrande games 'slecht' zijn voor de laser).
Ik weet niet of het echt zo is, maar bij de PS2 was er ook al sprake van.Leg eens uit waarom een gebrande game slechter zou zijn voor je laser dan een originele.
Ik ben ZEER benieuwd naar de onderbouwing
Wichtig : bei der PStwo V12 KEINE CD-RW oder DVD -RW / +RW nutzen, der Laser könnte beschädigt und Zerstört werden !!!
Wichtig : nur Markenrohlinge benutzen, sonst zerstören Sie sich den Laser der PS2 / PStwo (Slim)!!!