This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Dat is wel kak. Uiteindelijk ben je dus allerlei tructjes uit aant voeren, om maar iets gedaan te krijgen :+.

Mja aan de andere kant, als ik het graag online wil spelen koop ik dat spel wel gewoon in de winkel .

Ik speel alweer paar jaartjes online met een omgebouwde xdoos. Nu regelt me broer wel al die games en flashes etc.. Hij kan al die geintjes ondertussen perfect. Zelfs RROD of kromme harde schijven etc maakt ie in een handomdraai

Ik weet ook niet exact hoe ze dat registeren bij MS.
Heb eens gelezen dat ze gewoon kunnen zien welk type/serienummer/ uniek blalba van cd er in je xbox heeft gezeten. Wanneer je dus online komt met zo'n xbox waar je gebrande spellen op hebt gedraaid of draait kan het dus zijn dat je gebanned wordt van Live..

In hoeverre dit waar is weet ik ook niet! Kan ook wel een fabel zijn, wel is het zo dat je kans maakt gebant te worden wanneer je online gamed :+

Momenteel is het "veilig". Microsoft houd echter zo nu en dan een enorme Banwave ( geruchten op verschillende fora zeggen dat ze het gaan uitvoeren zodra CoD:MW2 uitkomt ).

Dus voor iedereen met een omgebouwde xbox: GL

En wat White Muscle zegt. Als je ervoor betaald koop je er minder, maar de spellen die je koopt speel je meer ( om er meer waarde uit te halen, eigenlijk houd je jezelf voor de gek ok ). Zo heb je er wel meer fun van. Maat van me heeft zn xbox omgebouwt en weet van ellende niet wat ie moet spelen. Resultaat: speelt alles een kwartiertje en begint dan weer aan iets anders. Luxe Probleem 8P.

Maar het bespaart je wel MASSA's geld, daar kun je niet omheen.

pff dat ombouwen is ook allemaal weer veranderd..

eerst was het gewoon via ftp de firmware erop zetten maar nu met jungleflash e.d.
heb er helemaal geen zin meer in.

xbox ligt wel los in onderdelen maar ik breng hem tijden het werk morgen wel even weg. en hopelijk kan ik er dan weer een tijdje tegenaan.

Voor wat ik begreep kon MS zien of je Xbox omgebouwd was aan de hand van het toerental en laadsnelheid. Die was anders zodra je je Xbox ging ombouwen.. Daar is sinds een jaar ofzo ook geen sprake van meer trouwens. Veel gasten worden geband omdat ze spellen gaan spelen voor de officiële releasedatum. Dat registreert je Xbox ook, offline en online. Dat is wat ik er zo'n beetje van weet

Op youtube zie je filmpjes dat die gasten het klaren op nog geen 5 minuten?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=omBaZNSdE_k&annotation_id=annotation_827548&feature=iv"]YouTube - How To Flash the Xbox 360 Pt2 (benq)[/ame]

Ombouwen vind ik echt zo 2007..

Koop dan gewoon een computer en speel daar je illegale games op.
Dan moeten de goede weer bloeden voor de slechte
Je weet dat de spellen zo duur zijn als je een xbox koopt.

So it be. koop er dan geen 1. dadelijk maken ze geen nieuwe games meer omdat niemand meer betaald.

Daarom vind ik het ook echt niet erg als je verbannen word van Xboxlive met een omgebouwde xdoos.

Ben ik helemaal met je eens.
En hier zit ook nog een winkel en als je het spel heb uitgespeeld en je doet er verder niks meer mee kan je hem inwisselen.
Voor meest recente spelen krijg je altijd 35€ terug, waarvoor je ze ook weer kan kopen.

True over dat ombouwen, maar spelletjes zijn wel belachelijk duur. 69 euro voor een spel waar je in veel gevallen al binnen 4-5 uur mee klaar bent. Ik vind het downloaden ook slecht voor de business, maar soms wordt het ook wel een klein beetje in de hand gewerkt. Ik heb zelf trouwens alles origineel, vind het teveel gesodemieter en heb er zelf totaal geen verstand van.

Wat is het verschil tussen illegale games voor de pc en Xbox? Verder begrijp ik je standpunt volledig, alleen heb ik gewoon het gevoel dat je genaaid wordt met de prijzen die je moet betalen..

Hmm, ik heb nu zelf 9 orginele spellen (7 gekocht voor 60,- en 2 voor 35,-) en 6 gekopieerde
Maar ik ben niet iemand die nu 70 spellen aan het downloaden is, ik download pas een spel als ik het echt waard vind..

Zoals FIFA10 / SHIFT / Operation Flashpoint / PES10 / Tekken 6 en nog wat van die grotere titels..

Momenteel is het "veilig". Microsoft houd echter zo nu en dan een enorme Banwave ( geruchten op verschillende fora zeggen dat ze het gaan uitvoeren zodra CoD:MW2 uitkomt ).

Dus voor iedereen met een omgebouwde xbox: GL

Gelukkig heb ik die wel orgineel :+ althans pre-order.

Niet op xboxlive, maar daar zijn uiteraard ook alweer trucjes voor.

Wel op xbox live, ik speel SHIFT ook online en kwam ook via torrents op me cdtje :+

Je moet alleen wel je iso bestand goed door dat prog. heen laten halen !
Als dat prog. zegt: NOT SAFE, doe het dan ook niet

Mediamarkt is de laatste tijd funky met prijzen, en dat bevalt me wel. Halo 3: ODST 33 euro, Operation Flashpoint 44 euro. Dat vind ik nog wel schappelijke bedragen voor een nieuwe spel.

Downloaden is zoiezo slecht voor de markt, Maar ik denk dat hij bedoelt houd het dan op pc ( aangezien die markt al is verziekt ). Momenteel komen veel top titles exclusief voor de consoles omdat daar de verkoop cijfers en dus de wins hoger ligt voor veel uitgevers.

Mijn Xbox heb ik ook al tijden geleden laten ombouwen, gratis ook nog wel.
Door een goede vriend, half uurtje werk. Heb nu onzettend veel spellen.
En nog geen problemen gehad met met xbox, speel wel geen live.

OP flashpoint gister ook maar eens opgehaald bij de media markt

Niet echt mijn ding, maar wel vet als je met 4 bekende het spel speelt !

in zwolle is die gewoon 59,-
ik vroeg hoe dat zat aan een verkoper en hij zei heel simpel ohh dan hebben ze daar concurrenten.

@ frank zelf heb ik ook veel games legaal maar ik ga niet overal 60,- voor betalen.
en waarom mag je op de pc wel games gaan downloaden? en op de xbox niet? beetje vreemd vind je niet?
vooral als je al met zo 2007 aankomt neem ik je al niet meer serieus

met dat filmpje gaat het idd heel gemakkelijk maar hij heeft alles ws ook al goed voor elkaar.
als ik jungleflash installeer krijg ik gelijk de melding dat ik een juiste via chipset heb. en wanneer ik de xbox aanzet krijg ik een bsod op me pc.

Ik heb ff een vraagje, ik heb toen ik mijn xbox gekocht had, die gratis maand gold niet gebruikt van bij de console, maar wel die maand wat bij het spel GTA4 zat, nu vroeg ik mij dus af als ik die gratis maand gold van de console nog kan gebruiken?

Ik heb ff een vraagje, ik heb toen ik mijn xbox gekocht had, die gratis maand gold niet gebruikt van bij de console, maar wel die maand wat bij het spel GTA4 zat, nu vroeg ik mij dus af als ik die gratis maand gold van de console nog kan gebruiken?

Ging die gratis maand van je console niet in zodra je een new account maakte voor Xbox Live?

Status
Not open for further replies.