XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Saints Row 2 moet ik ook nog ff halen, staat wel leuk in het lijstje denk ik :)

en die games op de HDD zetten, dat is alleen maar zodat ie sneller laad ;)

Heerlijk een omgebouwde xbox. Ff downloaden branden en gamen maar :)

Maar heb slechte ervaring met omgebouwde consols :P

Me playstation 1 en 2 gingen altijd na een jaar kapot :+
Maar stel ik bouw hem om, dan moet je als nog een orgineel spel hebben om online te spelen toch ? :)

Nee je kan gewoon online knallen,met kopie dvd.

Had die van mij na een paar maanden gelijk laten ombouwen, ben nog niet gekickt van live.

ik heb er helemaal niks mee gedaan:P hij staat iedere dag een uurtje aan. opeens begon ie vast te lopen en later rrod. schijnt iets met hitte te maken te hebben

ik heb er helemaal niks mee gedaan:P hij staat iedere dag een uurtje aan. opeens begon ie vast te lopen en later rrod. schijnt iets met hitte te maken te hebben

Klopt helemaal, zijn wel " setjes" voor te halen om het te fixe maar of dat nu altijd zo goed werkt :X

Afgelopen weekend F.E.A.R 2 Project Orgin uitgespeeld binnen 2 dagen 8P

Maar heb slechte ervaring met omgebouwde consols :P

Me playstation 1 en 2 gingen altijd na een jaar kapot :+
Maar stel ik bouw hem om, dan moet je als nog een orgineel spel hebben om online te spelen toch ? :)

Toen moesten er ook nog chips gesoldeerd worden in dat geval.. Ze passen nu alleen de firmware van de DVD drive aan. Dan 'denkt' je drive dat je er een origineel spel in hebt zitten.

Je kan wel met alle spellen online echter zijn er 'stealth' spellen en daarmee weet je 100% zeker dat Microsoft niet ziet dat je een kopie gebruikt. Bij andere spellen wel en dan bannen ze jouw CONSOLE van Xbox Live. Nieuwe account aanmaken etc heeft geen zin, je kan een nieuwe console kopen als je weer op Live wilt spelen :)

hij is cker vet, kwam alleen net bij een gast (andere runner) die kan ik niet dood makne..

heb em al 321085285x geraakt maar hij gaat maar niet plat, en zn gun afpakken wil ook niet :L :|

Status
Not open for further replies.
Back