XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
met die koptelefoon word je echt bij mij thuis keihard uitgelachen voor ubernerd. Ik heb zo'n draadloos headsetje. Werkt prima

met die koptelefoon word je echt bij mij thuis keihard uitgelachen voor ubernerd. Ik heb zo'n draadloos headsetje. Werkt prima

Ja maar ik zit altijd beneden als me ouders er ook zijn en die worden dan niet zo blij van die herrie aan de kop, dus dan maar een beetje geld uitgeven voor iets waar alles in zit:)

En dan maar een ubernerd:D

Zo'n draadloze shit wil je echt niet, altijd gekut met batterijen, ook al zijn ze oplaadbaar.

Zoiets koop je 1 keer en direct goed: SENNHEISER dus, kost wat meer maar damn, je zal blij zijn.

Nou ik vind deze ook niet echt goedkoop hoor, maar ik gebruik hem zo'n beetje alleen maar om te gamen en met zo'n sennheiser kun je niet op Live lullen.

Nou ik vind deze ook niet echt goedkoop hoor, maar ik gebruik hem zo'n beetje alleen maar om te gamen en met zo'n sennheiser kun je niet op Live lullen.

Wil je echt goeie shit koop de sharkoon X-tactic.

Gewoon geluid van het spel en je kan lullen. Gaat ook via optische kabel en shit. Geluid is zooo facking mooi. Niemand die me besluipt als ik dat ding op heb in een spel. En is 8.1 surround sound:D.

Sharkoon is ook gewoon 5.1 geluid hoor en verder kan hij precies hetzelfde als de Turtle Beach.
Hem hem trouwens eergisteren binnen gekregen en het geluid is echt Super mooi en je bent heel goed te horen over Live en ik kan iedereen ook perfect verstaan.

DAMN :D

Tot nog toe geen enkel probleem gehad met mijn Elite. staat wel ALTIJD plat en goed verlucht, langs geen kant een wand zeg maar.

Ik heb de mijne nu denkt ik 2 jaar en heb nog helemaal geen problemen gehad en ik denk dat de mijne wel bijna elke dag een uurtje of 2/3 aan staat.

Last edited:
En zo hoort het ook!! Ben echt teleurgesteld in de kwaliteit. Ik had verwacht dat dat nu toch echt wel over zou zijn, maar nog steeds niet gewoon. Ik ga maandag ff een lekker potje klagen op hun telefoonnummer :P

En zo hoort het ook!! Ben echt teleurgesteld in de kwaliteit. Ik had verwacht dat dat nu toch echt wel over zou zijn, maar nog steeds niet gewoon. Ik ga maandag ff een lekker potje klagen op hun telefoonnummer :P

Je hebt toch 2 jaar garantie op ROD na aankoop? Gewoon terug naar winkel gaan idd

Ja, aan de ene kant wel fijn dat ze dat bij 2 erin gedaan hebben. Moet je tenminste snel je tegenstander neerknallen voordat die omhoog geholpen wordt.

Maarja binnen 2 dagen deze ook alweer uitgespeeld, eindbaas 6headshots geven vind die niet zo leuk })

Ja, aan de ene kant wel fijn dat ze dat bij 2 erin gedaan hebben. Moet je tenminste snel je tegenstander neerknallen voordat die omhoog geholpen wordt.

Maarja binnen 2 dagen deze ook alweer uitgespeeld, eindbaas 6headshots geven vind die niet zo leuk })

Nu op insane ?:P
Dat is wat moeilijker

Ik heb m op easy en medium(in het spel hebben ze er andere namen voor:+) uitgespeeld.

Ik wil wel eens met CO-op gaan proberen om insane te doen, want die is echt lastig. en met co-op kun je mekaar tenminste omhoog helpen:P

Status
Not open for further replies.
Back