XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
lijkt me opzich wel koel , maar RTS (strategy) games op een 360 blijft gewoon kut met de controller..
weet natuurlijk niet hoe het met deze game zit, maar heb wel C&C3 en Red Alert 3 gedaan op de xbox en dat suckt :)

haha, dat weet ik :p

Maar ook als ik een half uur op die gasten blijf knallen gaan ze soms nog niet dood, en knallen ze 1x op mij lig ik al neer :+

haha, dat weet ik :p

Maar ook als ik een half uur op die gasten blijf knallen gaan ze soms nog niet dood, en knallen ze 1x op mij lig ik al neer :+

Dit is omdat de Host altijd een voordeel heeft.. Dit is in GOW 2 gewoon slecht uitgewerkt, zo heb ik van die momenten dat ik makkelijk 3 man afknal terwijl ze staan te schieten op me met een shotgun. Simpelweg omdat ik de host ben:)

Verder add me even : DeadalosX

Wat een onzin dan :P
Maarja weet ik wel dat het niet aan mij ligt.

God mode petrik :+

Ik zal je ook even toevoegen als vriendje:-:

GOW is zoiezo kut online.

Ik schiet ook me hele ammo op en ze gaan niet eens dood.
Dan wil je ze doormidden zagen, stappen ze op zijn en dan word ik in 2e gezaagd :+

Net GOW2 uitgespeeld, ben benieuwd of er een 3e deel komt :D :D

GOW is zoiezo kut online.

Ik schiet ook me hele ammo op en ze gaan niet eens dood.
Dan wil je ze doormidden zagen, stappen ze op zijn en dan word ik in 2e gezaagd :+

Net GOW2 uitgespeeld, ben benieuwd of er een 3e deel komt :D :D

Zit er dik in, als je hem hebt uitgespeeld krijg je een bescheiden voorproefje voor een vervolg:)

Nieuwe xbox live account gemaakt.

GERWIN DE JONG

Heet ik nu op xbox live.

Stonden me iets te veel games tussen die ik nooit gespeeld heb, maar bij het ombouwen
Getest zijn.

Ook al een tijdje een xbox staan.

Paar spellen erbij gehaald en vermaak me er wel mee.
heb: GTA4, nieuwste battlefield, Grid, stuntman meuk ofzo, pgr3, tiger woods :P

Live Account naam: Pikeheat

GRID maar eens gekocht, wat een tof spel zeg :D

Vooral dat driften is echt lekker om te doen :W
Hoppaaahh, zo een score van 2/3 miljoen :D :D

Ik ga binnenkort even deze bestellen, dan zit ik tenminste niet meer te ouwehoeren met maar 1 koptelefoon aan de ene kant en me headset aan de andere kant.

turtle-beach-ear-force-x4-wireless-xbox-360-headphones.jpg

Link naar site: http://limexb.netdirector.co.uk/pro...adset_Out_of_Stock_ETA_3rd_week_of_Jan_TBEFX4

Status
Not open for further replies.
Back