XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Iemand enig idee hoe het system link verhaal werkt, moet ik hier nou een appart voor kopen of heb ik dat mis?

Dat gaat gewoon met een inet kabel, laats geprobeerd met mijn broer. Alleen werkte het niet omdat hij een omgebouwde xbox heeft en het spel moest updaten :P
Maar hij vond zijn xbox wel

@ steef: Heb je nu nog geen Live? :P

Ghehe die 50cent game is echt meester :D haha ik vind hem echt gruwelijk vet... Verwacht geen moeilijk spel want hij is echt easy maar de guns/tauns en het kansloze verhaal zijn echt super!

En niet te vergeten de graphics zijn echt super mooi:) en het speelt wel relax met al zijn nummers in de mediaplayer:D

Moet even kijken bij welke ik hem doe :)
Want die site die ik gaf is gecontroleerd via marktplaats dus dan heb ik 60euro "Verzekering" indien het fout gaat :P

Twijfel toch om PES2009 te halen, is hij leuker dan 08 of ?
Die 1-Speler-Mode zag er wel tof uit :) Dat je zeg maar 1 speler steeds bent in 1 team en dat je steeds naar grotere clubs kan gaan...

Ghehe die 50cent game is echt meester :D haha ik vind hem echt gruwelijk vet... Verwacht geen moeilijk spel want hij is echt easy maar de guns/tauns en het kansloze verhaal zijn echt super!

En niet te vergeten de graphics zijn echt super mooi:) en het speelt wel relax met al zijn nummers in de mediaplayer:D
Haha, ik heb 50 Cent: Bulletproof op de ps2. Daar zaten ook al die liedjes in die je kon afspelen, dat is wel relaxt :)

Weet iemand toevallig, als je een spel op je HARDDISK zet of je hem dan zonder CD kan spelen ? Want ik had COD5 geleent van een maatje, en op me HARDDISK gesmeten. Maar hij zegt steeds "Plaats CD-Rom" doe ik dan wat fout of ken dat gewoon niet zonder cd?

Heerlijk een omgebouwde xbox. Ff downloaden branden en gamen maar :)

Ik heb hier nog een aantal spellen liggen voor een omgebouwde 360 :p
Heb ze dubbel gekregen per post..
Sega Superstars Tennis
MX vs ATV untamed
Dragonball Z Burst Limit
Ninja Gaiden II
Grid
Gears of War I

Mag weg voor weinag indien interesse :p

Ik heb ook eindelijk weer een 360, na het binnen 3 dagen kapotverhaal. Dinsdag heb ik er weer een gekocht. Ondertussen heb ik ook Live. En dat is wel erg vet, alleen moeilijk!! Mja dat wordt maar veel trainen:p Nu nog ff wachten op me nieuwe tv en dan zit ik voorlopig wel even goed.

Halo3 gehaald, ook weer na 3 dagen uitgespeeld 8P

Binnenkort toch maar LIVE aanschaffen, en 16man knallen })

Status
Not open for further replies.
Back