XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Besturing vind ik best kut, even wennen.

Verder tof, ziet er sowieso goed uit.

Gemuteerde Afrikanen knallen :P

Wel redelijk moeilijk ben nog niet super ver.

Leuk spel opzich.. vind de besturing echt drie keer niks.. En begrijp het niet als er mensen zijn die dit spel 5x uit spelen, 1x is imo genoeg!.. Zou het dan echt voor achievements doen maar nou niet omdat ik het spel zo super vet vind..

Maar dat is vooral door de besturing!

Spel ziet er in iedergeval wel dik uit :W

Alleen jammer dat me xdoos als maanden stof ligt te happen.. :(
iemand xdoos kopah :+ haha.

bieden :+

Zo was de set bij aankoop, alleen is het nu wel uit gepakt...

ax0l5y.jpg

Voor de rest zit het volgende erbij wat niet op de foto staat:
- Call Of Duty 4
- Gears of War 2

In december 2008 gekocht bij bol.com dus nog byna een volle 2 jaar garantie..
Zitten alle papieren enzo nog bij, en ook nog helemaal compleet..

leuke prijs kerel, alleen niet voor mij, geef er niet meer dan 200 voor uit :P way onder jou prijs dus...

BTW dingen zijn nieuw al 250 euri :P

i know 1 maal gekocht nooit meer verkopen is mij motto... je haalt je geld er toch nooit uit.. en dingen zijn een week na aankoop al de helft minder waard

Ja precies, maar er zijn echt veel leuke spellen nu op de markt.
Alleen vind ik het gewoon zonde om steeds 60euro uit te geven voor die dingen, en ombouwen kan wel.. maar daar heb ik met mijn PS2 geen goede ervaring mee :+

Dusja..

Ja precies, maar er zijn echt veel leuke spellen nu op de markt.
Alleen vind ik het gewoon zonde om steeds 60euro uit te geven voor die dingen, en ombouwen kan wel.. maar daar heb ik met mijn PS2 geen goede ervaring mee :+

Dusja..

Dude, zoals ik op de vorige pagina ook al postte; ze passen alleen de software van je DVD drive aan. Gebeurt dus echt NIKS met je xbox. Echt een bullshit argument dus :)

Idd ombouwen is prima te doen (zelf ook) en werkt echt prima.

Iemand hier ook last van een slecht functionerende stroomadapter? Valt de laatste tijd vaak uit bij mij, tijdens het spelen maar ook gewoon terwijl die op standby staat.

Idd ombouwen is prima te doen (zelf ook) en werkt echt prima.

Iemand hier ook last van een slecht functionerende stroomadapter? Valt de laatste tijd vaak uit bij mij, tijdens het spelen maar ook gewoon terwijl die op standby staat.

Ken wel een aantal mensen met een 360 maar nog nooit iets gehoord van een slecht functionerende adapter...

Mijn broer heeft er nog 1 over, mocht je een andere zoeken pm maar.. :)

Met gekopieerde spellen moet je wel op passen met online, vriend van mij is er door gebanned en kan dus totaal niet meer online met zijn ding.

Status
Not open for further replies.
Back