XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Iemand toevallig de ervaring met fifa op de boxbox360, ik heb af en toe dat hij even hapert... echt voor 3 sec ofzo.. en dan loopt hij weer vloeiend.. Sinds kort heb ik een 40'' lcd tv.. ervoor had ik nergens last van. Maar met andere games heb ik weer nergens last van...

Voor de ombouw boys, voor de nieuwe spellen zoals Tom Clancy HAWX moet je je xbox weer ombouwen naar iXtreme 1.51 :(

Bij mij werkt ie anders niet. Ik heb nu iXtreme 1.4? Schijnt dat de iXtreme versies voor 1.4 wel werken idd, maar meer kans op bannen.

maandag ook maar is cod4 gekocht, speelde t al vrij veel bij een maatje en split screen. Maar is zeker wel tof online.

Username btw Pikeheat

nog nooit online gedaan iig.

een half jaar geleden (langer nog dacht ik) heb ik cod 4 wel helemaal grijs gedraaid.

m'n nick is dutchRR op live

nu ff cod 5 uitproberen op live en kijken of ik niet word gebanned :+

Ik zoek nu dus een Spel zoals Gow1 en 2, Halo3 achtig.

Iemand suggesties???

Zat zelf te denken aan resident evil5 of fallout3 zoiets..

Jonge jonge jonge! ik koop zo'n 2100 microsoft points prepaid card voor 24,95 bij de E-plaza. Redeem Code. Doet het niet..... Komt dit door mijn instellingen bij hotmail dat ik in de US woon (toendertijd kreeg je meer mb opslagruimte bij hotmail) Of is er een fout? De blabla code op het kaartje en het doosje komen niet overheen, maar het doosje was wel geseald.

Als je me kan helpen Graag!

Btw Wesley, 300/350 euro ben je van tante lotje getikt? Ik heb mijne hdmi 20gb, 2 controllers, 5 spelle, voor 160 euri gekocht :P

had ik ook met die punten, komt idd doordat je als land usa hebt ingesteld.

enige oplossing is een extra account aan te maken met een nederlandse hotmail account en daar de punten opzetten.

heb al 2x gebeld met microsoft daarover maar ze kunnen het land niet veranderen van je live account :(

Status
Not open for further replies.
Back