XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
voeg me dan toe, MPortma :P

als mn tv er is ga ik vaker gamen, ivm makkelijkere aansluiting op internet :p

Zeg dan niks...

Gamen met headset is veel accurater...

Zeg dan niks.. ik vind gamen met een headset leuk maar niet met een koptelefoon ;) koptelefoon vind ik drie keer niks mja goed wat jij wil, zet jij maar een koptelefoon op.!

Kut RROD :(. Denk dat ik em zelf maar ga fixen met zo'n X clamp kit.

zeker niet doen die xclamp kit, de rrod komt geheid weer terug, spreek uit ervaring.

in de nieuwe 150w moederborden is het eindelijk goed gefixt (cpu en gpu op 65nm) worden ook bijna niet meer warm, waardoor je moederbord niet meer kromtrekt.

gewoon ff bellen met microsoft, dan komt ups hem de volgende dag ophalen, bij mij hadden ze toen het moederbord vervangen, dvd speler was nog steeds geflashed dus kon zo weer verder spelen op dual-layers :D

Zeg dan niks.. ik vind gamen met een headset leuk maar niet met een koptelefoon ;) koptelefoon vind ik drie keer niks mja goed wat jij wil, zet jij maar een koptelefoon op.!

We hadden het er toch over wat accurater was of niet dan wiseass

Wie kan hier een xbox ombouwen? Of is het zelf ook te doen?

Heb zo'n elite xdoos, en wil echt cheaper gaan gamen, xbox live wil ik toch niet. :)

We hadden het er toch over wat accurater was of niet dan wiseass

Wat ik begreep was dat hij zei dan hoor je ze lopen etc. etc. wat ik bij mijn tv+geluid ook hoor.. Maar als je het zo bedoelde dan heb ik niks gezegd:)

Zonet Resident Evil 1000 Gamerpoints gehaald / 50 achievements:D

Last edited:
ik zag je naam net staan, ik dacht gelijk al dat jij dat was haha :D !

ik kreeg em net ook via een paar gasten in GTA4 :P

ik ben btw nu wel wat vaker online, voeg me allemaal ff toe MPortma :) :)

GODVER! :(

Heb ik weer eindelijk xbox live, krijg ik opeens 3x achter elkaar een schermpje.
Dat hij de disc. niet kan lezen en moet schoon maken..

Kijk ik op de COD4 CD vol met krasjes :S Hoe de f*ck ken dat nou weer...
Garantie van de game is al verlopen (2 maanden)

Status
Not open for further replies.
Back