XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Forza 2 is nog best leuk, maar lijkt mij wat teveel op Forza 1, beetje jammer dus maar zeker niet minder leuk.

Soon Gow eens bekijken.

Forza 1 had gewoon geen verbeteringen nodig, op het grafische na..
daar zijn ze dus ook van uit gegaan (denk ik :P)

Left 4 dead gehaald van de week.. gemengde gevoelens over.. Ene kant wel goede game, andere kant snel op uitgekeken.

Last edited:
Heb Fall out wel op de computer gezien, maar ik vond er persoonlijk weinig aan.
Vooral die schoten waren echt bagger.

Vind het zelf wel lekker werken dat schietsysteem:).
Close-ups van brute headshots enz:P.
Maar je moet er wel van houden, is een soort van Oblivion in een soort futuristisch jasje.

iemand fall out al binnen? ik overweeg hem namelijk ook, maar twijfel nog..

Heb v/d week Fallout 3 op de PS3 gespeeld, zag er imo echt HEEL crappy uit.
Het mannetje beweegt niet maar rent alleen maar rechtdoor en de wereld zelf beweegt zodat hij een andere richting op gaat etc. Qua graphics is het wel mooi maar ik vond de gameplay echt heel triest.. Maar misschien is het mijn spel gewoon niet :)

ik vind em ook niet heel erg leuk (pc) maar ik ben gewoon aan het rondrennen en monsters/lui afknallen dat is wel lache..

het shoot systeem is opzich wel vet, je schiet wel vaak mis dat wel vooral op afstanden :+

alleen rpg heeft me nooit echt geboeid, dus ik ga niet met al die luitjes lullen enzo :p

Ik vind fallout eigenlijk wel leuk, Speel het nu het meeste van me games. Er is gewoon zoveel te zien en ontdekken:). Af en toe zoek ik gewoon van die maps op op internet en dan zoek ik intressant plekje op en loop erheen. En onderweg kom je weer nieuwe leuke dingen tegen.

Ben ik nu mee bezig, zit op lvl 26 na 3 dagen :p

Nu nog even doorsparen voor een goede HD ready tv, want op een gewone tv is het echt geen ene moer waard :D

:p idd..

zit sinds vanmiddag op lvl 50 :) nu alle autos kopen die er zijn, switchen van regio, de rest kopen en weer switchen van regio voor de laatste auto's :D

Speel de laatste maanden eigenlijk amper Forza 2 meer. Speelde het echt veel, ben nu level 43 ofzo, maar ben weer begonnen met spelen. Ik speel nu eigenlijk alleen maar Free Run op Laguna Seca, btje met auto's uit me garage een toptijd neer proberen te zetten, is wel grappig :P.

Zal vanmiddag ff wat tijden posten.

Ik ga Naruto Rise of a Ninja bestellen :P

verder net weer ff forza gedaan, moet nog 3 cups oid dan heb ik career mode klaar :)

Wat denken jullie hier van?

10128_halo_wars.png

[ir]http://www.scoutingforgames.com/blog/wp-content/uploads/2008/08/emag_halowarsqa_3_4cc00.jpg[/ir]

[ir]http://www.co-optimus.com/images/upload/image/emag_HaloWars_360_080107_1_5a0c0.jpg[/ir]

Soort Command and Conqure achtig...

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back