XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Wildstylez+Nl.png

Bij deze:

DeadalosX.png

Gister xboxlive ingesteld:) Heb nu ook pas 2 weken een Xbox erbij.. Moest em gewoon hebben voor gears of war 8-| Verder ben ik toch meer een ps3 fan:P

obv ben ik Pro

Ik vind dat nieuwe Xbox Live echt heel kut. Als ik gewoon een spel wil spelen kom ik eerst in dat Live menu, dan moet ik eerst de game zoeken die ik wil spelen en dan kan het pas. Ook MOEST je die update downloaden, anders kon je geeneen spel spelen. Aangezien ik maar een memorycard van 256mb heb zit die nu dus vol door zo'n kutupdate die ik niet eens wil :(

Heb je je draadloze netwerk beveiligd?

Probeer eens als je de ip instellingen handmatig invoert .103 (want het kan zijn dat .102 al word gereserveerd in je router oid). Maar als je netwerk is beveiligd dan moet er uiteraard wel een sleutel worden ingegeven om toegang te krijgen tot het netwerk.

Het netwerk is niet beveiligd, heb ik er af gegooid omdat ik bezig ben met xbox instellen.

Ik heb geprobeerd wat je voorstelde maar het verandert niks, mijn xbox maakt geen verbinding met mijn router.

Als ik via mijn pc op I-Explorer inlog op http//192.168.1.1, zie ik deze gegevens bij DHCP settings.

DHCP SETTINGS

DHCP SERVER: Enabled
START IP ADDRESS: 192.168.1.100
END IP ADDRESS: 192.168.1.199
Default Gateway: 0.0.0.0 (optional)
Primary DNA: 0.0.0.0
Secondary DNS: 0.0.0.0

Ik snap ook verder niet precies wat ik in moet stellen.
NUKED:D Je moet je router wel instellen he 8P

Hij krijgt nu helemaal niks van je modem, omdat hij niet kan communiceren met 0.0.0.0<]

Ik speel nu met een maatje van me gears of war 2 co-op is wel super vet gedaan allemaal. En vind het ook wel leuk met al dat bloed:+

Iemand enig idee of Ninja Gaiden2 iets is :) ?

Ik speel nu met een maatje van me gears of war 2 co-op is wel super vet gedaan allemaal. En vind het ook wel leuk met al dat bloed:+

Iemand enig idee of Ninja Gaiden2 iets is :) ?

Ninja Gaiden is echt supervet! je kunt gewoon echt overal heen met dat spel, langs de muren lopen etc..

Jammer is dat als je echt fanatiek dat spel speelt dat je aardig snel uitspeelt.
Maar echt een aanrader!

EMHAER boiii, je moet me eens een keertje op msn zeggen wanner je online gaat spelen, dan gaan we vs :W

muhaha!

dat doe ik expres niet want anders ben ik bang dat ik je own :D :D
maar zal het een keer melden, als me xbox live een keer normaal gaat doen.

Heb nog steeds last van dat Connection Interupted..
Terwijl ik 2 nieuwe internet kabels er in heb gegooit, maar volgens me oom is het iets met me Firewall en moet bepaalde poorten opzetten :+

wtf die gasten uit amerika etc,, die boeken je echt hard met dit spel :+
Ik word maar steeds flink afgezeikt door die mensen.

Dat had ik ook bij Gears of War 1 :+
Werd online zo hard geownd, ik schoot 20 magazijne leeg en ze komen van achter en zagen me zo door midden :P

Ninja Gaiden is echt supervet! je kunt gewoon echt overal heen met dat spel, langs de muren lopen etc..

Jammer is dat als je echt fanatiek dat spel speelt dat je aardig snel uitspeelt.
Maar echt een aanrader!

Dat spel wordt zo bizar moeilijk heh als je de 4e ? (hoogste moeilijkheidsgraad iig, moet je vrijspelen) moeilijkheidsgraad speelt. Wel erg vet.

Mijnes is trouwens kapot, de bekende rooie ringetjes. Dus die kan opgehaald worden.

Wel dramatisch hoor, 1 jaar en 3 weken ofso heb ik um.

Michel197.png

@ Wesley en Wanksta, heb jullie even toegevoegd :)

Kut volgens mij heb ik laast iemand geweigerd van hier. Misschien jou dus. D8 who the fuck is da. Neem nooit zomaar invites:P.

Maar voeg je wel toe. Zal straks is me lijst doorspitten. Als er meer mensen van hier me willen toevoegen GO YOUR GANG! Zet er alleen ff bij dat het van scooterforum is:)

EDIT: Gears 2 zuigt kapot hard. Ga je online knallen ga je tegen amerikanen, Wordt je kapot hard afgemaakt ondanks dat je 20000 kogels op die gasten leeg schiet! Wat een klote verbindingen:S

Status
Not open for further replies.
Back