XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Staat je NAT niet op strict? die grap had ik eerst ook, werd ik heel de tijd van live gekickt

Bij die nieuwe update van de xbox zie je dat helemaal niet meer staan :)

Maar elke keer als ik inlog in xbox live sluit me msn af, en dan doe ik me msn via me pc weer op starten en dan staat er: Messenger Cant sign in..

Heeft dta er niks mee te maken ?

EDIT:

Wat een gedoe zeg :P Moet ik in me Firewall bepaalde poorten gaan openen: TCP en UDP poorten..
Weet niet eens hoe de fock dat moet :D :D

Last edited:
ik heb hem vandaag gekocht..!! moet zeggen het is een erg leuk spelletje..!!
je kunt in de carriere game je opwerken van 125 cc naar 250cc en uiteindelijk moto gp..
wel geinig

Ja dat is bij alle gp delen zo ;) maar ik was nieuwsgierig hoe het speelde.. ik vond 07 erg frusterend namelijk :D

Ja dat is bij alle gp delen zo ;) maar ik was nieuwsgierig hoe het speelde.. ik vond 07 erg frusterend namelijk :D

Nou bij MotoGP 06 en 07.
Moest je je niet opwerken dat was alleen motogp.

Alleen bij de delen gemaakt door Namco op de playstation.
Nu dus ook op de XBOX 360 is dat weer het geval.

Ik vind het wel lache.
met die 125cc machines kan je bijna overal volle gas, ga je dan effe knalle met een ducatie GP machine, is het wel anders.

Vind het opzich wel een goede game, nog weinig uitdaging gehad van de tegenstanders.
Maar grafisch valt het me vies tegen.

"Ombouwen" geloof ik ? :P

Je kan toch geen USA Spellen op de EURO Xbox spelen ? (Althans een xbox die je hebt gekocht in nederland?) Want dat kan bij de PS3 wel heb ik me laten vertellen :)

Iets met pal en ntsc is dat toch?

Ik had vroeger ook vol enthausiasme een playstation 1 spel uit amerika meegenomen, maar die deed t ook niet.
latere bezoekjes aan us heb ik niks meer meegenomen.

PAL & NTSC zijn gewoon televisie standaarden

PAL = o.a. voor europa
NTSC = o.a voor amerika

Omgebouwde xbox-en kunnen beide afspelen

450px-PAL-NTSC-SECAM.svg.png

Niet omgebouwde soms ook.
Laatst op zo'n bepaalde site gekeken en daar veel informatie over gezocht.
Sommige NTSC spellen doen het ook op PAL systemen.
Veel spellen uit asië doen het ook op PAL systemen, en soms kun je de taal ook nog op engels zetten, het is maar wat je wil :P

Alleen vraag ik me af of het wel zo slim is om NTSC rips op een PAL systeem te spelen als je box is omgebouwd, aangezien het me wel lijkt dat MS aan de code kan zien of het een NTSC of een PAL spel is en je dus makkelijk gepakt kan worden.
Net zoiets als spellen VOOR release date downloaden en dan na de release date spelen, aangezien die 'mulleter' of hoe het ook heet dan niet kan controleren of de code wel overeenkomt en dus altijd 'ok' aangeeft.

Zoiets heb ik me iig tijdje terug laten informeren door een 'ombouw-service' :)

PS3 is gewoon regio vrij.
Daar kan je zo wel PAL, NTSC als JAP games op spelen dat maakt niet uit.

Bij een xbox 360 kan dat niet. Zelfs niet als je hem omgebouwdt hebt.
Dan nog moet het spel regio vrij gemaakt worden, wil je het op een PAL (NL) systeem spelen.

En gebanned word je door een omgebouwde xbox 360 online te laten gaan.
Al hoe wel ik al bijna 1,5jaar met een omgebouwde xbox 360 op live zit, zonder ban.

PS3 is gewoon regio vrij.
Daar kan je zo wel PAL, NTSC als JAP games op spelen dat maakt niet uit.

Bij een xbox 360 kan dat niet. Zelfs niet als je hem omgebouwdt hebt.
Dan nog moet het spel regio vrij gemaakt worden, wil je het op een PAL (NL) systeem spelen.

En gebanned word je door een omgebouwde xbox 360 online te laten gaan.
Al hoe wel ik al bijna 1,5jaar met een omgebouwde xbox 360 op live zit, zonder ban.
NTSC games op een omgebouwde 360 kan zéker wel. Hier speel ik gewoon lekker NTSC games

gears of war 2, supervet spel, maar zooooo easy, heb em al uitgespeeld :+

Ben nu bezig met Ninja Gaiden 2, maar dat speelt lekker door, ook laatste level alweer:+
Heb ondertussen zon 1.000.000.000 van die badguys lekgeprikt haha:P

Heb nu ook assasins creed, maar vind er echt geen zak aan zeg!

Status
Not open for further replies.
Back