XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Ben nu Tom Clancy's: EndWar Demo aan het download...
Even kijken of de game de €58 waard is. :D

Klote spel :+

Althans hou echt niet van zulk soort games..

Last edited:
Mijn Xdoos doet weer eens raar, ook geen garantie meer helaas.

Flashen misschien nog een optie, is dit makkelijk zelf te doen?

Iemand hier wel eens gedaan? PM dan even :*

Mijn Xdoos doet weer eens raar, ook geen garantie meer helaas.

Flashen misschien nog een optie, is dit makkelijk zelf te doen?

Iemand hier wel eens gedaan? PM dan even :*
Ja ik toevallig vorige week!

Alleen in modeB krijgen wou eerst niet met mijn eige pc, door de sata controller en dat soort ongein

Ik heb het ook gedaan, best gemakkelijk. Check ff het textbook op 360mods.net. Hangt ervanaf welke dvd speler er in je 360 zit en welke sata controller je mobo heeft.

Hmmm, mijn Xdoos maakt erg veel geluid en trilt helemaal:?

Heb em wel een nachtje aan laten staan omdat ik bij een film in slaap gevallen was. Kan geen kwaad toch?:)

Mensen, ik heb dus een week geleden een xbox gekocht. En snap nogsteeds niks van dat ding:X

nu speel ik gears of wars2(supervet spel btw)
Maar als ik co-op(3e in het rijtje) wil spelen, zegt die dat er geen 2 mensen aanwezig zijn oid.
Terwijl alle 2 controllers 1/4 licht hebben branden, dus in contact zouden moeten staan? wat is het probleem? ik heb wel geen LIVE aangesloten of iets mischien dat?

Mensen, ik heb dus een week geleden een xbox gekocht. En snap nogsteeds niks van dat ding:X

nu speel ik gears of wars2(supervet spel btw)
Maar als ik co-op(3e in het rijtje) wil spelen, zegt die dat er geen 2 mensen aanwezig zijn oid.
Terwijl alle 2 controllers 1/4 licht hebben branden, dus in contact zouden moeten staan? wat is het probleem? ik heb wel geen LIVE aangesloten of iets mischien dat?

Moet je nog een extra account aanmaken waar die ander zich op kan aanmelden :)

Het is gelukt, supervet!
Heb het spel al uitgespeeld x|

Iemand nog suggesties voor goede spellen, gewoon spelen, dus NOG geen online zeg maar :+

Bioshock, GTA 4, GOW2 + GOW1, Forza 2, Halo 3, etc.

Kijk eens op www.gamespot.com, bijna elk spel met 8+ score is goed te doen.
Kun je ook reviews en gameplay movies kijken, is altijd wel handig voordat je een spel koopt.

Net oldskool Max Payne 1 + 2 binnen gekregen :D 12,50 op marktplaats....
Die spellen heb je ten minste niet in 1 dag uitgespeelt!

Status
Not open for further replies.
Back