XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Je kan dan ook downloaden en op duallayer branden en spelen, maargoed

heeft iemand een VGA kabel getest op een computer scherm?! mooi? ik heb een 22 inch scherm waar ik het op wil testen, of is het niet de moeite waard?

(btw scherm is te koop, wil hdmi)

Heb een 2de controller gekocht voor n tientje

Maar hij heeft dit:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=KjgQxgAp_PQ&feature=related"]YouTube - Broken Xbox-360 Control Stick[/ame]

En dat pinnetje is NIET afgebroken (hij is al open), gewoon heel dat stokje is lam. zo te zien is dat ding niet los te krijgen van het printplaatje?

Ik zou gewoon een nieuwe hale :X Op marktplaats had ik er toen 1 nieuw voor 30 euro incl gevonden helemaal ingesloten verpakking (ook draadloos)

Ik zou gewoon een nieuwe hale :X Op marktplaats had ik er toen 1 nieuw voor 30 euro incl gevonden helemaal ingesloten verpakking (ook draadloos)

Jep i know :P maar daarvoor moest ik wat verder fietsen, geen zin. mja goedkoop is duurkoop. maargoed we spelen gelukkig een spel waarbij die toets geen functie heeft.

Jep i know :P maar daarvoor moest ik wat verder fietsen, geen zin. mja goedkoop is duurkoop. maargoed we spelen gelukkig een spel waarbij die toets geen functie heeft.
Hahaha :D Maar blijft die knop niet hangen dan? Of zit hij gewoon echt totaal los van de print plaat?:P

Misschien wel leuk :)

------------------

1. Ga naar Your Xbox 360 GamerCard In MySpace, Forums, and More! -- MyGamerCard.net
2. Vul je Xbox l!ve naam in
3. Genereer een gamercard
4. Post het hier

indomnky.png

Hahaha :D Maar blijft die knop niet hangen dan? Of zit hij gewoon echt totaal los van de print plaat?:P

Hij doet het gewoon helemaal, alleen schiet hij niet terug naar t midden. dus bij racen kijk je steeds naar de zijkant ofzo :P maar moet ff een tandestoker tussen zodat ie vast blijft.

heb m al open gehad, en niks afgebroken of verschil te zien met t andere joystickje, hij is gewoon lam.

Zo, ik heb Ninja gaiden2, Gears of War2, en Fable2 uitgespeeld. Iemand nog suggesties voor goede spellen ??

PGR4, Grid, DOA4, DBZ Burst Limit, Assassin's Creed kan ik me nog prima mee vermaken.
Daarentegen heb ik ze maar voor 4euro gekocht dus dan vermaak je jezelf met elk spel wel :D

Nah sommige spellen zou ik gratis nog niet willen spelen. (download wel eens van die demo's)

Zit wel te denken om pgr4 te halen,

ik heb nu
assisingreed heel even gespeeld maar nog niks mee gedaan.
pes2008 nog nooit gespeeld
virtuatennis 3, doe ik met een maatje is wel grappig
nfs prostreet is wel leuk
gta4 ook wel lomp

Maar ik moet echt tekken6 hebben als ie over 10 jaar uit komt :D

M'n gratis maand xbox live is ook afgelopen, maar vind ik ook niks aan dusja doe ik ook niet opnieuw :P

Zo net maar eens Xbox live aangesloten.
Ik zoek nog matties, ik heet: ennuh dikke:+ (thunderblade was bezet al :+)

Ik speel op t moment alleen gears of war 2 en fable 2.
binnenkort ook COD en HALO

Status
Not open for further replies.
Back