heb em niet thuis hoor, maar bij een maatje gespeeld, en ik vind die auto's echt veel te overdreven door de vering gaan in de bochten.
wel een aantal toffe dingen (of ga ik nu spoilen? )
- bestuurder vliegt uit de auto bij een flinke crash.
- automobilisten stappen uit om te vechten als je ze botst, en stappen weer snel in als ze het gevecht aan het verliezen zijn.
- als je een auto wilt jatten die op slot staat tikt hij eerst een ruitje in, en start hem dan door kabels los te trekken onder het dashboard.
- Soms proberen de bestuurders hun auto terug te jatten en als je dan op het juiste moment weg rijd blijft de eigenaar van de auto aan de deur hangen tot je zo hard rijd dat hij wel los moet laten.
idd al die lompe actie's met de ped's (pedestrians) die je volgen om in elkaar te hoeken en ook al 3 ofzo aan mn deur laten hangen met 200 ofzo 8P8P
verder vind ik het richten beter wordne, maar soms is het wel irri dat ie automatisch richt..
had liever gehad dat je em kon locken dmv een paar seconde ergens op te richten oid..
verder is ie echt super vet, zo weer verder :W tis tog kut weer
De auto's gaan zeg maar TE hard, iig ik kan de bochten nooit aanremmen als je iemand moet achtervolgen wil je zo dichtbij mogelijk komen natuurlijk, nou dat kan je shaken met deze auto's. Ik heb geen idee of ik al ver ben
Heb gister met Remco 3 uur lopen spelen, maar dat was meer ouwehoeren dan missies, net weer 2 missies gedaan, die Oom gekilled + een nieuwe ''baas'' erbij zeg maar, met dat grote huis
De auto's rijden prima. Als je betere auto's vind zoals BMW's etc, die rijden wel normaal. De motoren rijden wel egt kut ja... Veel te arcade achtig, als je eventjes draait maak je een 360 zonder dat je ook maar valt of wat dan ook?
vandaag 2de box omgebouwd bij www.xbox360flash.nl die gast had klanten aan de lopende baan vandaag leek het wel.
2 voor mij en direct 1 na mij en nog tussendoor iemand die langs kwam..