XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
DAT IS GAMEN TOCH :X

Weet precies wat voor typetje jij bent, iemand die dus niet achievement points kan halen en altijd ergens onderaan eindigt.

Ga lekker singeplayer games op easy uitspelen kerel, sjeesh

haha freund,
jij weet helemaal niets..
ik heb de xbox nu al tyfes lang, had em gelijk toen die uit was,
dus nee ik eindig niet onderaan :? maar ik ben teminste niet iemand die alleen maar op die achievement points geilt om aan je "vriendjes" te laten
zien. gaan ze het spel 1 keer achterlijk snel doorrennen om maar die punten te halen... en dan hebben ze het naar eigen zeggen vet goed ''uitgespeeld'' blijf jij dat lekker doen. blijf ik lekker alles op ''easy'' spelen.. whaha..

gister dus GTA4 al gespeeld op de 360.. maar ziet er toch wel vet uit zeg... :D

dinsdag dus @ m'n PS3 :)

Op een computerscherm heb je ernstig mooi beeld, gewoon HD beeld, maar omdat t scherm zo klein is (vergeleken met een tv, zelfde aantal pixels) is het extreem scherp :)

Zelf speel ik met m'n 360 op een gewone tv, weliswaar via RBG, maar dat is ook prima te doen hoor :)

Ja maar is 22" niet erg klein ?
Ik speel meestal bij een vriend op een 26" HD Ready..

Maargoed, zal ik eerst de 360 halen en dan even op een normale tv spelen (daewoo model)..
Of eerst me TFT scherm :~ haha

Weet iemand of ik morgen gewoon bij de mediamarkt ofzo gta 4 kan halen? Of zal het allemaal uitverkocht zijn met reserveringen enzo? MOET die game hebben..

Ja dat weet je zelf als je er heen gaat gelijk bij de opening :P

Had begin dit jaar al gepre-ordered bij bol.com dus beter krijg ik hem.

Normale tijd, Gamemania heeft een speciale pre-order stunt.

Vanacht om 00.00 bij alle Gamemania stores, maar alleen voor mensen die hebben gepre-ordered.

Denk dat als je op tijd bent wel kans hebt.

Dynabyte, Dixons, Bart Smit, Intertoys, Mediamarkt, Gamemania etc.

Allemaal proberen :P

Kheb hem bij dynabite gepre-orderd, ff gebeld hoe het ervoor stond voor morgen..
Krijgen hem morgen pas met de post binnen, dus kans dat as je om 08.00 daar bent hij er nog niet is ;)

Kheb hem vanacht gehaald bij de midnight launch:P

OMG hey gekkenhuis:P dik 400 man voor de mediamarkt in eindhoven. Ging helemaal nergens over.

lol zet ik me wekker weer eens vroeg, hoor ik dat de winkels pas om 09.00 open gaan, midden in de nacht ergens gaan staan vind ik wel heel loos :D

Fuck dat:P ik heb stage, dus ik kan pas zaterdag naar de stad om het te kopen. Lekker als alles dan al is uitverkocht, dus dan maar midnight launch:P

Status
Not open for further replies.
Back