XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
gta 4 hier ook gekopierd en kan gewoon online xbox is opnieuw gister omgebouwd kan nu als het goed is niet gepakt worden maar daar kom je maar op 1 manier achter online spelen :P

hier ook gta 4 op geflashde xbox online gaat prima :)

me broertje heeft een tweede xbox met spellen gekocht vor 325 spellen verkocht voor 305 euro dus xbox voor 20 euro :D.
die heeft die omlaten bouwen dus ik heb nu zijn orginele op mijn kamer staan :P
tot dusver aan COD2 :P
(die had die nog niet verkocht :P)

Last edited:
Net ff in de stad Forza 2 Limited Edition voor 30 euries gehaald ^_^. Mag er alleen niet mee spelen van mezelf tot na de examens :P

Spelen er hier ook mensen met muis en keyboard?
Aangezien ik wou weten of je de muis ook in shooters kunt gebruiken ( pc gewent :P )

nee dat kan niet, maar aan die controller wen je snel hoor. Kwas er zelf ook bang voor, maar het werkt echt smooth na een tijdje.

Gister toch maar ff de 360 van I-swiss overgekocht :)

Supervet apparaat opzich maar 't is wel echt keihard wenne als je alleen maar op de pc gamed...
het richten bij shooters lijkt egt helemaal nergens op :P
Kvind 't btw wel jammer dat de camera bij GTA4 niet automatisch 'achter' de auto blijft en je dus een andere view moet nemen.
Maar tis wel ubersjiek :)

Ook nog ff Forza gespeelt, zeer vette game!

Shooters vind ik (nu een jaar de 360) helemaal niets. Racegames werken perfect @ 360 :). Mocht de Racedriver Grid demo (zou vandaag uitkomen?) bevallen denk ik dat k hem haal voor de x360.

GRID demo komt 13 mei pas. Shooters wennen vanzelf wel:P.
De camera bij GTA moet je gewoon met rust laten, die beweegt mee als je gewoon rijd, dus niet meteen bij elke camera beweging denken " KUT! " en dan aan je pookje gaan prutsen, dan word t niks nee:P

Maar congrats met je xbox^^

Ik vind het echt heerlijk werken met de camera en dat pookje.

Rijden, en duim op het pookje en kijken maar.

Sinds vorige week ook een 360 bezitter. Gelijk maar een tweede wireless controller bijgekocht en een aantal games;
- Perfect Dark Zero
- GTA 4
- Halo 3
- PGR 4
- Assassins Creed
- Tony Hawk Proving Ground

Met een maandje ook een HD tv maar zelfs op m'n normale tv ziet het er erggg gelikt uit :W

Ondertussen begin ik me best wel te irriteren aan GTA4

Het leek me allemaal echt zo perfect. Maar het spel krijgt ondertussen maar een 7 van mij.

-Er ontbreekt teveel. 2 verschillende heli's,Weinig wapens,Jetpack had ook wel erin kunnen zitten,Vliegtuigen,Een tank ofzo,verschillende politie auto's, En er is nog wel meer,

-Het spel zit onzettend vol met bugs, Vooral online is echt een ramp, Het is echt lachen maar alleen als het goed werkt, Want het 1 op de 10 keer maar doet.

-sommige missie's zijn gedoemd om niet te halen. Ik haal ze wel na 3 keer ofzo. Is niet erg maar waarom moet ik dan fucking eerst WEER van de ene kant naar de andere :(

Het spel had echt stukke beter kunnen zijn. Mensen die net beginnen vinden het allemaal super tof, Maar daar kom je na 20 uur nog wel achter. Waaronder ik:P

Had ik al een beetje verwacht, daarom is mijn 360 vriendje omgebouwd en is van het bovenstaande rijtje alleen PD Zero origineel O-)
Als een game tegenvalt doet €7,50 minder zeer dan €60,-

*wachtende op de reacties dat illegale games slecht zijn de industrie en blablabla*

Hoe zit dat nou trouwens als je je 360 om laat bouwen met online gamen? Ik hoorde dat als je je 360 meteen laat ombouwen voordat je een account activeerd oid je geen gezeik zal krijgen? Wat is de waarheid? :#

Ik zou iig wachten met ombouwen totdat je garantie verlopen is Remco, ik wou mijne toen ook om laten bouwen, wat ben ik blij dat ik het niet gedaan heb, 2 maanden erna was die verrot en viel het gewoon onder de garantie :)

Status
Not open for further replies.
Back