XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Maar je laat met het ombouwen toch alleen je hardeschijf ,, veranderen ''? En als je 360 kapot is hoeft je de hardeschijf toch niet mee te sturen? Althans ik las dat mensen waarbij de 360 kapot ging ze hem zonder hardeschijf hadden opgestuurd en gewoon een volledig nieuwe terug kregen en daar hun hardeschijf weer opzette? :D

Ik heb een 360 arcade, heb geeneens een hardeschijf dus.
Naar mijn weten zit er gewoon een modchip in..
Ik heb Xbox Live nog niet geprobeerd, wel heb ik gelezen dat met de nieuwste chips het geen probleem moet zijn. Je wordt dus niet gebanned ofzo :)

@Dennis;
Ik heb een nieuwe 360 dus met falcon moederbord en hdmi aansluiting. Die schijnen niet de befaamde koelingsproblemen te hebben als de vorige 360's. Daardoor gingen er iig een hoop kapot :)

Edit:
Lees net dat de firmware van je dvd speler wordt aangepast, hierdoor herkent hij kopie schijfjes als originele. Geen chips dus :)

Hm ok, zal er nog wat meer over opzoeken! Heb namelijk een GTA4 pack + hdmi kabel besteld! :W Ligt al klaar, even wachten nog op het salaris/vakantiegeld van morgen! :W

Ik heb dezelfde als jou :D en mijn moederboard was naar de mallemoeren,

@remco ik had mijn HD ook niet meegestuurd nee.. ik heb geen idee hoe ze hem opbouwen btw, maar zoiets had ik weer gelezen

Ik heb dezelfde als jou :D en mijn moederboard was naar de mallemoeren,

@remco ik had mijn HD ook niet meegestuurd nee.. ik heb geen idee hoe ze hem opbouwen btw, maar zoiets had ik weer gelezen

Haha ok, die had ik nog nergens gelezen in ieder geval :)
Misschien had je net pech...

@Dennis; zie m'n vorige edit hoe ze die dingen ombouwen :)

als je je xbox om laat bouwen doe je dat door de firmware van je dvd drive te vervangen. Hiervoor moet je de xbox open maken. Niet met een chip of met een harde schijf.
je koppelt je dvd drive aan het moederbord van je computer met een sata kabel en dan kan je de andere firmware er op zetten.
Bij het openmaken van de xbox moet je een zilveren sticker los trekken. Als deze weg of beschadigd is krijg je geen garantie van microsoft meer.

Ik heb gewoon een fohn gepakt en kon hem er zo zonder beschadigingen af trekken :P
Als er iets kapot is kan ik dus gewoon de oude firmware weer terug zetten, en de sticker terug plakken.

Ik kan met mijn omgebouwde xbox ook op xbox live. Je moet gewoon goed opletten dat de spellen die je download wel stealth zijn.

Ik heb een premium te koop staan incl. 4 spellen. 200,- incl. verzenden issie voor jou. 1 maand Gold en nog 1 extra wireless controller zit erbij.

Spellen;

MotoGP '06
Gears of War
Battlefield 2 ; Modern Combat
Tom Clancy; Ghost Recon Advanced Warfighter

PM bij interesse

BF2 houd je apart?:P

GTA4 is echt top. De reden dat er geen tanks jetpacks of "meer" politie auto's in zitten is omdat het realistisch is. In newyork rijden geen tanks rond, en er is maar 1 politiemacht:P

De wapens ergerde ik me ook aan maar het is wel logisch: ook al zijn er 40 wapens, uiteindlijk pak je toch alleen maar de 4 beste.

Online is wel crap ja:P joinen lukt egt bijna nooit>_<. Heb ook niet echt zin in online, ik speel wel weer als het gepatched is ofzo:P

Btw met gta: je kunt een taxi pakken heh:P dan kun je meteen binnen 5 seconden van de ene kant naar de andere kant van het eiland. bespaart je veel gedoe:P

Weet iemand hier of je uit kan zetten dat als je jezelf aanmeld op Xbox Live dat hij ook automatisch zich aanmeld op Live Messenger?
Ik word er nu telkens op m'n pc uitgeknikkert als ik ga Xboxen, VRIJ irritant :p

ofja vass, sorry zag het verkeerd:$
Enne martin: ja dat kan, op je guide knop drukken ( die ronde knop met de X midden op je controller )

en dan bij preferences oid eventjes zoeken, daar kun je alles kiezen.

Ook mensen hier die bij Halo3 legendary al hebben gehaalt ?
Ik vraag me toch echt af hoe in godsnaam je zoiets moet halen, aangezien ik de achievement natuurlijk wel wil :)

Heb m gehaald met 3 vrienden:P dan valt t best mee.
Enne Martin tis gelukt zo te zien? Ik vind dat ook gruwelijk irritant, mede omdat je dan telkens word lastig gevallen als je lekker aan het racen bent.

Over racen gesproken, iemand de GRID demo al gespeeld? Ik vind het echt vreemd rijden, komt misschien omdat ik forza gewend ben maar ok. Graphics enzo zijn wel echt super nice, dat wel!

Status
Not open for further replies.
Back