XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Er is een paar minuutjes geleden een wat minder legale versie van GTA4 uitgekomen :P. Jammer dat ik mijn 360 niet gemod heb anders had ik over een ¾ uur kunnen spelen :D.

iedereen die een x-box heeft zijn achievement - pussy's
en jullie weten best wat k bedoel })

spellen worden alleen nog maar gekocht en gespeeld om de bepaalde achievements die te halen zijn, zijn er in een spel bijna geen achievements te halen ook al is het gewoon een goed spel zal dit veel minder worden verkocht. Men gaat alleen nog maar voor die achievements omdat het dan cool is als je meer punten hebt dan iemand anders..

imo triest.. :*

Time Trial blijft tof :P.

time trial heb ik helemaal uitgespeeld. laatste race is best sick :P maar als je em een maal onder de knie hebt is die best te doen.

ben nu lvl 39 in career, duurt nog wel even voordat ik bij de 50 ben.

maja heb wel ongelofelijk veel plezier van forza. eens in de zoveel dagen ga ik gewoon weer effe een race doen voordat ik ga slapen. :)

spellen worden alleen nog maar gekocht en gespeeld om de bepaalde achievements die te halen zijn, zijn er in een spel bijna geen achievements te halen ook al is het gewoon een goed spel zal dit veel minder worden verkocht. Men gaat alleen nog maar voor die achievements omdat het dan cool is als je meer punten hebt dan iemand anders..

:L

Iedereen die een race spel speelt is een beker pussy. want elk race spel wordt alleen nog maar gespeeld om de races te winnen! :+

hmm leg is uit.. is dat op mij gericht ofzo?? :P
ik speel geen enkel race spel dus.. heb er zelfs geen een..

Blijf jij maar lekker in het PS3 forum.

Ik zit zwaar te twijfelen of ik GTA ga halen, moet eigelijk beginnen met voorbereiden voor examens :P. Ben nog steeds opzoek naar iemand die Forza2 wil verkopen

jaa omdat mensen altijd zo snel op hun teentjes getrapt zijn..
is leuk om te zien hoe snel mensen happen
zoals jij in dit geval!

vnaf nu verban ik mezelf uit de xbox topic.. :D
nu blij jongen? kan je weer verder met je leven..

Game was een paar minuuten voordat ik het poste gereleased. En nee daar geef ik geen bron bij :rolleyes:. Het staat ondertussen al op bergen sites dat GTA4 uitgebracht is, en er zullen nu ook al wel bergen van die torrent noob sites zijn met gta erop.....

klopt heb het gezien,

opeens doken er allemaal filmpjes op het i-net

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=MriBI4jAQhc"]YouTube - HQ New GTA IV gameplay![/ame]

voorbeeldje kan zijn dat die worden verwijderd :+

Vieze hackertjes:P
Zo triest blabla!

Ok ik ben gewoon jaloers want ik wil die game ook! Maar ik wacht braaf tot Maandag avond ( midnight launch @ replay in eindhoven:P )

Enne FakkelBrigadier, mond dicht! Je gedraagt je als een 12 jarige, en het boeit ons dus echt niet wat jou mening is.

@Fakkelbrigadier:
Als je de XBOX zo slecht vind.
Waarom heb je er dan uberhaupt al 1.
En dat met je achievements is ook gewoon BS, er zullen best dat soort gamers zijn.
Maar wat heb je er aan het laat echt niet zien of je beter bent dan iemand.

Maandag GTA 4 :D:D:D

DAT IS GAMEN TOCH :X

Weet precies wat voor typetje jij bent, iemand die dus niet achievement points kan halen en altijd ergens onderaan eindigt.

Ga lekker singeplayer games op easy uitspelen kerel, sjeesh

Last edited:
klopt heb het gezien,

opeens doken er allemaal filmpjes op het i-net

Ging snel ja :o Gelijk ook maar binnengehaald en gisteren ff zitten spelen. Moet zeggen dat het grafisch echt hard vooruit is gegaan. Auto's zijn ook veel mooier en best goed herkenbaar (hummer, escalade, SL etc.).

Gisteren heel de nacht op de 360 gespeeld. :W Wil er eigenlijk toch wel 1 hebben :P

Alleen heb ik zelf geen HD (Ready) tv, dus dat vind ik dan ook weer zonden.
En om ook gelijk €500 voor z'n tv uit te geven :P

Vooral COD4 was erg vet, en de controllers zijn zo lekker in de hand :~ haha

Gewoon doen wat de meesten doen: haal een speciaal xbox VGA kabeltje voor 30 euro, en je kunt op je monitor spelen.

Beeld is hetzelfde als op een HD tv, vaak zelfs nog scherper.

Serieus ? Dus gewoon op me computer scherm ?

Dat komt goed uit, want ik zit al een tijdje te zoeken naar een TFT Scherm.

Zat zelf aan die van Samsung 226BW 22" TFT Scherm te denken :)

http://www.kieskeurig.nl/product/DAC2930AE00C6E03C1257267003DB0E5.htm

Alleen deze heeft geen TV-Output en USB Aansluiting, weet niet of dit noodzakelijk is...

Of zeggen jullie van, ik zou dit of dit scherm nemen want... :P

Op een computerscherm heb je ernstig mooi beeld, gewoon HD beeld, maar omdat t scherm zo klein is (vergeleken met een tv, zelfde aantal pixels) is het extreem scherp :)

Zelf speel ik met m'n 360 op een gewone tv, weliswaar via RBG, maar dat is ook prima te doen hoor :)

Status
Not open for further replies.
Back