Er is een paar minuutjes geleden een wat minder legale versie van GTA4 uitgekomen . Jammer dat ik mijn 360 niet gemod heb anders had ik over een ¾ uur kunnen spelen .
Time Trial blijft tof .
iedereen die een x-box heeft zijn achievement - pussy's
en jullie weten best wat k bedoel })
spellen worden alleen nog maar gekocht en gespeeld om de bepaalde achievements die te halen zijn, zijn er in een spel bijna geen achievements te halen ook al is het gewoon een goed spel zal dit veel minder worden verkocht. Men gaat alleen nog maar voor die achievements omdat het dan cool is als je meer punten hebt dan iemand anders..
imo triest.. :*
Iedereen die een race spel speelt is een beker pussy. want elk race spel wordt alleen nog maar gespeeld om de races te winnen! :+
hmm leg is uit.. is dat op mij gericht ofzo??
ik speel geen enkel race spel dus.. heb er zelfs geen een..
Blijf jij maar lekker in het PS3 forum.
Waarom dan??
Mag ik van jou niet hier komen??? ;(
Ik heb naast een PS3 ook een Xbox360 dus.. :*
Zit zowieso al bijna niet int xbox topic omdat xbox slechter is
bron?
iedereen die een x-box heeft zijn achievement - pussy's
en jullie weten best wat k bedoel })
spellen worden alleen nog maar gekocht en gespeeld om de bepaalde achievements die te halen zijn, zijn er in een spel bijna geen achievements te halen ook al is het gewoon een goed spel zal dit veel minder worden verkocht. Men gaat alleen nog maar voor die achievements omdat het dan cool is als je meer punten hebt dan iemand anders..
imo triest.. :*
klopt heb het gezien,
opeens doken er allemaal filmpjes op het i-net
Serieus ? Dus gewoon op me computer scherm ?
Dat komt goed uit, want ik zit al een tijdje te zoeken naar een TFT Scherm.
Zat zelf aan die van Samsung 226BW 22" TFT Scherm te denken
http://www.kieskeurig.nl/product/DAC2930AE00C6E03C1257267003DB0E5.htm
Alleen deze heeft geen TV-Output en USB Aansluiting, weet niet of dit noodzakelijk is...
Of zeggen jullie van, ik zou dit of dit scherm nemen want...