XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Gasten vraagje.

Weet iemand hoe het zit met xbox spellen ruilen bij Media Markt, waarmee je al gespeelt heb? Er staat op de bon: Ruilen kan binnen 14 dagen maar wel compleet en in originele verpakking.

Doosje ziet er zo uit, die strip op de zijkant is dus gebroken. Er zat eerst nog een plastic hoesje omheen, weet niet of het uitmaakt dat die er dus ook af is?:

[ir]http://xs225.xs.to/xs225/08130/dsc02665633.jpg[/ir]

Heeft iemand hier ervaring mee? Welk smoesje moet ik bijvoorbeeld gebruiken bij het ruilen :P

Last edited:
Das waar, maar er zat eerst nog een plastic hoesje omheen, weet niet of het uitmaakt dat die er dus ook af is?

Zaterdag Frontlines: fuel of war gekocht.. vet spel, vooral de online mode is tof.

die radiografisch bestuurbare wapens maken het ook leuk

Me Xbox weer naar de kk!

Geluid is fucked up, hoor geen mensen meer praten ingame en sommige ingame sounds zijn compleet verdwenen 8P

Alle games is het zo, sterf aan Microsoft. :(

Iemand interesse in een Xbox 360? 2 controllers, Battlefield 2, Gears of War, Tom Clancy, MotoGP '06 erbij.

Ja als het goed is wel. Geld terug krijgen is ALTIJD moeilijk daar...

LOL :)

Was vanmiddag dus dat spel ruilen, zeg tegen zo'n kill achter die balie: he deze had ik voor me broertjes verjaardag gekocht maar hij vind hem niet zo leuk. Dus hij zegt: ok eigelijk doen we dat niet, terugnemen nadat ze open zijn gemaakt, maar ik ga even bellen. Minuut later komt ie terug, ja eigelijk doen we het niet maar je wist niet dat het niet mocht, dus voor 1x mag het. Wil je nu meteen een ander spel halen of je geld terug? Uhm geld terug, nou ok bij die balie even dit briefje inleveren en klaar is kees

Koninggggg :W

Als iemand nog van zijn Forza 2 afwil, pm me!

Ik speel pro evo nog best vaak :) vind hem niet slecht

Weet iemand de release van gta? heb za de nieuwe demo gezien, was :W

haha ben serieus :P heb Pro evo en PGR beide ingeruild, PGR was me wat te makkelijk aangezien ik na ong 15 races al de snelste wagen kon kopen, en het wagenpark is nou niet echt wat je zegt uitgebreid

dat zal je bij forza2 niet overkomen :P
ben nu al maanden bezig, ben bijna level 40, heb ondertusse alle time trials gedaan en bijna alle exhibition races in arcade. Toch heb ik echt nog zooooooo veel races die ik kan halen. volgensmij ben ik nog maar op de helft.

Status
Not open for further replies.
Back