XboX 360 #2

Haha, kheb er 2 op het auction house gezet, een astra en een focus.

Gewoon voor 15.000, ligt rond de originele aanschaf prijs^^

Of je kunt me een auto van jezelf giften, ik gooi je die kleuren erop, en gift hem terug, kan ook natuurlijk!
 
Is t geen idee om een GoFast! / SBO wagen te maken ?! :p

En ik zal je binnenkort wel ff een wagen giften, of je daar die politie paint op wilt gooien dan :)
 
Kzag Battlefield2:MC liggen voor een budgetprijsje, dus toch maar meegenomen. Echt super vet online!

Maar momenteel is de drang van forza te groot, dus kga maar weer ff mn skyline tunen:p
 
Knallen was vet!

Haha, Forza2 ligt stof te happen sinds ik BF2:MC heb:p Dat zegt genoeg lijkt me ^_^

Ik kom vanavond weer ff wargamen! Oh en aan de rest van jullie: voor 29 euro kun je dit spel echt niet laten liggen:p
 
He heb een vraagje
Ik heb een gewone Xbox
Kunnen daar ook XBox 360 games in
want voor Xbox zijn nie echt meer leuke games te krijgen net zoals Forza2
(of komt ie die nog)
Heb geen zin om nieuwe spelcomputer te kopen zo vaak speel ik nie
 
He heb een vraagje
Ik heb een gewone Xbox
Kunnen daar ook XBox 360 games in
want voor Xbox zijn nie echt meer leuke games te krijgen net zoals Forza2
(of komt ie die nog)
Heb geen zin om nieuwe spelcomputer te kopen zo vaak speel ik nie

Dit gaat niet passen.
De XBOX360 is vele malen krachtiger als de normale XBOX.
En de normale xbox kan deze games dus niet aan.
helaas zal forza 2 ook niet op de normale xbox verschijnen.
Wil je nieuwere games spelen, dan zul je toch een nieuwe console moeten aanschaffen
 
8P

Tuurlijk kunnen er geen 360 games in je normale x box. wel x box games in je 360 geloof ik :)

Ik speel FM2 nog steeds, m'n rs4 knalt goed door, vanavond met bram nog ff gespeeld en voor de fun een ferrari gekocht, geluid is echt super bij beiden auto's :D
 
Ik heb mijn Lotus Exige wat geupgrade, om daar die races tot een x vermogen mee te rijden. Reed eerst met een teruggetunde S2000 die 400pk race, en had best moeite die TVR dude bij te houden. Met een 400pk Exige reed ik hem helemaal zoek :D.
Ding heeft echt idioot veel grip, en de upgrades zijn lekker cheap :)
 
Hoe kom je snel aan geld in forza??? Ik rij gewoon me races maar 1 keer een auto beetje tunen en je bent het al kwijt.

Trouwens op een ander forum, heeft een gast een porsche 3.3 turbo uit weet ik veel welk jaar zo getuned dat die wheelie's kan maken. Hij wil alleen niet vertellen hoe die hem zo heeft afgesteld :(.

Het is trouwens een porsche redelijk oud die je wint bij een race.

Trouwens ik heb me skyline tommy kaira getuned bijna max . Zoo dat ding knalt als de ziekte en ik vond me r32 u999 als zoooo hard gaan.
 
Back
Top