XboX 360 #2

Aah foto's gevonden van die knakker

PolitieWheelie.jpg


RodeWheelie.jpg
 
Idd bij mij gaat het ook weer kriebelen:D Maar in de winkel vind k m te duur, zoveel geld is het me ook niet waard om paar keer per week te kunnen gamen.
 
Njah ik heb dus geen tv op me kamer, Xbox komt dan beneden te staan, en dan zul je zien dat als ik 's avonds lekker wil gamen me ouders nova of weet ik veel wat willen zien:|
 
Hmmm, bij forza.. ik burnen en burnen maar die banden gaan gewoon niet kapot he :D ze worden max rood, maar als je dan verder rijd worden ze weer groen 8P. verder had ik het niet erg gevonden als het iets realistisch-er zou zijn, ik werd met 200 aangereden ofzo, niets aan het handje :D

ben nu bijna trouwens lvl 30
 
Tegenwoordig kost zo'n simpele tv ook geen drol meer.. Sterk nog, ik heb er nog wel eentje voor je staan. :p

Njah, ik heb ook niet zo'n hele grote kamer dus moet sowieso een flatscreen zijn anders ben ik de helft van me werkruimte gelijk kwijt op me bureau.
Schiet niet op:p
 
Hmmm, bij forza.. ik burnen en burnen maar die banden gaan gewoon niet kapot he :D ze worden max rood, maar als je dan verder rijd worden ze weer groen 8P. verder had ik het niet erg gevonden als het iets realistisch-er zou zijn, ik werd met 200 aangereden ofzo, niets aan het handje :D

ben nu bijna trouwens lvl 30


Dat is met een game als GTR2 wel anders, daar kun je de banden in een normale race nog helemaal aan soep rijden :p.
IK ben nu lvl 27, bezig met die Porsche vs Ferrari race in een 550kw sterke 911 Turbo. Win ook alles met gemak. Die apple baan die je daar moet rijden (volledige baan is dat, met die sprong erin) is erg vet :D.

Ding heeft overigens wel erg veel grip, met een 25/75 % (voor/achter) aandrijving heb je zo goed als geen overstuur.
 
Majah ook als je banden koopt he...

Dan heb je verschillende soorten uiteraard, de 1 z'n levensduur is 4x zo lang als de andere, maar het maakt geen donder uit, want je banden blijven toch wel groen 8P
 
Back
Top