Dat vind ik inderdaad ook wel jammer ja. Het zijn in werkelijkheid maar iets van 10-12 verschillende banen, waar ze wat korte versies van hebben. Komt maby ooit nog wel in een update oud?.
Colin Mcrae Dirt voor op de pc loopt in iedergeval hier echt voor geen meter (@ 4200x2 @ 2,42Ghz/2gb ram/7800GTX).
Mijne ligt hori, en dat kassa verhaal etc gaat niet echt op.
Ik ben het al nagegaan, een "nieuw spel" kun je aanvragen door je cd naar engeland te sturen, en dan krijg je voor 15 euro een nieuwe disc toegestuurd.
schiet allemaal niet op dus kga es kijken bij mn gameshop waar ik hem heb gekocht langs en kijken hoe t zit met die garantie^^
Iemand heir al colin mcrae dirt gespeeld?
HEb de game maar even besteld, hopelijk begin volgende week binnen.
Het is gewoon een slechte port , zelfs met een 8800GTS blijkt hij nieteens zo heel super te draaien....
Me broertje heeft hem net binnen gehaald, en het draaid niet echt bijzonder @ zijn 8800GTS, E6600, 4098 mb-ram etc. :X
Ja het draaid wel, maar het kan nog nieteens maximaal, staat nog veelste veel uit. x|
Om het helemaal nice te kunnen spelen is het snelste van het snelste benodigd. :X
Heeftie net een upgrade gedaan van ik weet niet hoeveel €, denk je dat je weer ff vooruit kan, komen ze met zo'n game aanzetten. 8P
Weet iemand een site waar je goedkoop dat wlan ding voor de 360 kunt kopen?, of zijn ze overal zo idioot duur?