XboX 360 #2

The Fox NL


Vroeger veeeeeeeeel gedaan, was dr ook best goed in, maar ben bang dat ik t door FM2 volledig verleerd ben, werkelijk een wereld van verschil die 2 games :p
 
Heb net forza binnen gekregen.
vanavond is gaan testen meot nu leren voor wiskunde proefwerk :(
maar de game lijkt me echt super vet
 
Ik ben ondertussen level 18 of 19, net even met mijn onbestuurbare 999 S2000 een van die beginners races gedaan die ik nog nooit gedaan had. Was nogal makkelijk :D.
Van het weekend ofzo, maar eens een netwerkkabeltje richting de kamer leggen....
 
Is Forza 2 vet ? ik moet hem nog ff branden :)

Die DL Dvd's van de xbox kosten wel echt veel duiten 1 euro per dvd van opusshop.

Wat ook minder is , ligt aan mijn tv denk ik dat het beeldsignaal kut is. Heb al een advance scart cable gekocht maar die flipt ook. Jammer genoeg geen HDMI/HD tv dat is echt een hele verbetering.
 
1 euri, das drink je nog geen biertje voor in de kroeg.......

In vergelijking met de dvd's van de oude xbox , naja daar hoefden geen dvd's in omdat er een 120gb hdd in zat.

Maarja het is nog steeds goedkoper dan games van 60 euro in de winkel te kopen.

Morgen forza motorsport proberen ben erg benieuwd. Deel 1 was goed !
 
Ik vind forza nog al tegen vallen.
Niet zo super realistisch, en baal er van dat er geen in cockpit camera stand punt is. Dan kan je veel beter rijden.
Bij Test Drive Unlimited heb je dat wel en alles tot in detail.
 
niet zo super realistisch zegt ie dan8P

Ze hebben meer tijd gestopt in het rijden dan fancy dashbordjes, dat neem ik ze niet kwalijk.

En een uitdagen voor de heren: probeer een auto in zn classe super snel te maken, en niet simpelweg U999 bakken:p

Online races in de C of B classe zijn echt super spannend en close!
 
Ze hadden ook wel wat meer aandacht aan wegligging mogen besteden.
Ik heb een handeling die 4 punten hoger is dan standaard bij mijn golf en nog slipt ie als een malloot.
Maar toen ik onder mijn eigen ibiza zelfde odnerstel als een golf een andere schroefset gooide verbeterde de wegligging wel heel wat meer dan bij Forza.
 
Ik heb gister de demo ff gedownload. En moet zeggen tis ff een hele andere wereld dan PGR3 :p Daar kan je gewoon met volle snelheid op een bocht afrijden, vol in de ankers om vervolgens met een mooie slide er door heen gaan. Dat hoef je niet te proberen met Forza :D Nu geeft de demo niet alle potentie van het gehele spel, dus tis niet echt goed te vergelijken.

PGR4 komt trouwens ook nog uit over een tijdje. Ben wel benieuwd wat dat gaat worden.
 
Ik vind forza nog al tegen vallen.
Niet zo super realistisch, en baal er van dat er geen in cockpit camera stand punt is. Dan kan je veel beter rijden.
Bij Test Drive Unlimited heb je dat wel en alles tot in detail.

Alsof TDU realistisch is, gaan dan lekker GTR2/rfactor spelen......

Ze hadden ook wel wat meer aandacht aan wegligging mogen besteden.
Ik heb een handeling die 4 punten hoger is dan standaard bij mijn golf en nog slipt ie als een malloot.
Maar toen ik onder mijn eigen ibiza zelfde odnerstel als een golf een andere schroefset gooide verbeterde de wegligging wel heel wat meer dan bij Forza.


Met dit soort games streven ze er volgens mij ook niet echt na een auto 100% "echt"te krijgen, aangezien dat met ~300 auto's ook niet te doen is.
Globaalgezien kloppen de rijeigenschappen van een aantal auto's best redelijk. Al kloppen de std versnellingsbak verhoudingen van b.v. S2000 iig niet, aangezien hij in werkelijkheid iets minder hardloopt in de 2/3/4.
 
Hoe loopt die ie dan volgens jou in de 2/3/4? Want ik vind een S2000 behoorlijk hard lopen in die versnelling :p
 
1 richting de 60, 2 loopt ie 102 (in de begrenser), 3 iets van 140, 4 rond de 180 geloof ik. Heb net bedrijfs bbq gehad (dus gedronken), dus kan het nu moeilijk gaan testen :D.

Met koninginendag nog een rondje samen met een vriend van me gereden, en even gestoplicht sprint tegen een (ouwe) kerel in een gloedje nieuwe SLK350, die gewoon net zo snel was :D.

edit:
de vorige auto van mijn moeder, een Yaris 1.3 liep in de 2 iets harder, 105/106 in de begrenser :p.
 
Is dat dan het oude model of de nieuwe? Ik weet het niet precies eigenlijk, want als ik rij kijk ik niet naar zijn max :D Straks zie wat over het hoofd en ist voorbij :+

Wel mooi tegen SLK sporten :p Hoop mensen onderschatten een S2000 wel flink moet ik zeggen.
 
Sommige wel inderdaad, maar de meeste proberen het (helaas :D) nieteens. Mijn moeder heeft een 2001 model, dus de "oude" met het plastic ruitje waar je niets door ziet.

We hebben hem nu een maandje of 4, maar het blijft echt een super vette bak, met echt een super wegligging. Echt comfortabel is ie alleen niet :D.
 
Back
Top