XboX 360 #2

Gister forza 2 binne gekregen.

WAT EEN SPEL!!

Heerlijk om te spelen.. Veel auto's veel banen.
Graphics zijn super!!

Binnekort maar eens een HD aanschaffen 8)
 
Heb een omgebouwde Xbox en een vriend van me kopieerd spellen.
Mss dat hij 1 of andere versie uit amerika heeft gedownload ofzo :p
 
pokke downloaders:p

Nog iemand die TDU speelt? ik zag Nightfoxje al, maar kd8 anders kunnen we eens met zn alle gaan cruisen ofzo:)
 
Last edited:
Ik heb sinds een paar uurtjes een 2e hands 360 van een vriend gekocht (voor een erg nette prijs, vandaar :D).
Hij had er ook nog een halfjaar xbox live bij, al heb ik in de kamer geen internet....... Ben in iedergeval vanplan hem soon om te bouwen, en eens wat leuke games te branden (heb nu GOW, TDU, DOA4 en Oblivion orgineel erbij).

Het ziet er op mijn ouders hdtvtje iig prachtig uit, alleen moet ik nog echt wennen aan de controllers.
 
Allemaal wel leuk en aardig dat ombouwen maar microsoft bant iedereen van live met een omgebouwde, heb het er dan wel voor voer om af en toe 60 eurotjes neer te leggen want zonder live is er niet veel aan
 
Ik speel TDU
maar niet online.

Volgende maand deze games is bestellen:
~forza 2
~Command and Conquer
~Tony Hawk American Wasteland
~Transformers (ja die is dan uit)
 
nja idd, Live is echt chill, lekker online racen en mensen uitdagen:)
Vooral bij shooters is het de reden waarom ik blijf spelen, crackdown co-op is ook erggg vet!
 
Ik d8, ga eens kijken bij de videotheek, even een leuk spel huren voor een week, verhuren ze geen eens 360 spellen :X
 
Ik d8, ga eens kijken bij de videotheek, even een leuk spel huren voor een week, verhuren ze geen eens 360 spellen :X

Bij geen 1 videotheek heir in de buurt verhuren ze nog games.
laatste wat ze verhuurde waren PS2 games.
en dat is al wel 5jaar terug
 
Allemaal wel leuk en aardig dat ombouwen maar microsoft bant iedereen van live met een omgebouwde, heb het er dan wel voor voer om af en toe 60 eurotjes neer te leggen want zonder live is er niet veel aan

Daar is momenteel een truucje voor om het te voorkomen, zit alleen uit te zoeken of het met mijn mobo met nforce 4 chipset gaat lukken. Heb al zo'n 40gb aan games op mijn hddtje staan :D.

edit:
net even de demo van Forza 2 gedaan, lijkt me erg vet tot nu toe :D.
 
Anders krijg je net van je vriendin zomaar FORZA 2!! Hahaha
Ik zee van de week dak die wou gaan halen, had ze em vandaag voor me gekocht! Zo ff spelen, zal wel verslag uit brengen!
 
Forza 2 is echt te vet, wat een topspel :W

Super mooi en realistisch allemaal, echt heerlijk om te spelen :D

Mensen die een potje online willen scheuren: The Fox NL

:)
 
pokke downloaders:p

Nog iemand die TDU speelt? ik zag Nightfoxje al, maar kd8 anders kunnen we eens met zn alle gaan cruisen ofzo:)

Ja ik heb hem weer overnieuw gekocht. Vond hem toen geen 60 euro waard. Maar was nu netjes 25 euro dus ik d8 die laat ik niet liggen.

Owjah ik zag trouwens dat je berichtjes had gestuurt gisteren. Maar ik was toen denk ik niet aan het spellen op me X360 toen je dat stuurde. Waren toen veel vrienden die ook gewoon niks gezegt hebben.

Maar hoe kan ik dan snel aan veel geld komen bij het spel.
 
met de nieuwe ixtreme 1.2 firmware kan je wel gewoon op live met backups. maar is helaas alleen nog voor samsung dvd drives, en de meeste hebben een hitachi erin zitten.
 
Maar hoe kan ik dan snel aan veel geld komen bij het spel.

Doordat ik het je kan geven:p

Moet je me uitdagen voor een instant race, 10.000 wedden, en dan moet ik verliezen, krijg je 10.000 van me.

:p doe dat 10 keer en je hebt een ton.

Ik verdien dat geld easy met al die champion level races:p
 
Back
Top