XboX 360 #2

Ik bedoelde eigenlijk meer dat, als je je xbox ombouwt zodat je games kunt downloaden, en hij gaat kapot, dan kun je fluiten naar je garantie:P

al moet ik toegeven dat downloaden wel gewoon lekker handig is:P

heb mijn 360 teruggestuurd, geflashed en alle stickers waren eraf, gewoon nieuwe gehad van microsoft +ralf+
 
Lan kabel ja.

Ik heb een kabel rechtstreeks uit de router, vervolgens zit die in een ethernet switch. Uit die switch lopen 2 kabels, 1 voor mijn 360 en 1 voor mijn laptop. Je laat de Xbox gewoon zoeken en ik heb Windows Media Center op mijn laptop gezet. Volgens mij kon ik hier mappen toevoegen welke ik wilde zien in mijn 360.

Kan je wel muziek afspelen vanaf je pc/laptop? Ik kon namelijk wel muziek maar geen films afspelen, bleek dus na wat geforum dat de 360 geen .avi files af kan spelen. Deze moet je dus omzetten naar .wmv en in een gedeelde map zetten welke je kan zien in de 360.
 
aha is dat het ! :P ik zat me al te irriteren aan het feit dat hij alle films weer gaf, behalve de film die ik wilde zien :P

edit:
watvoor tooltje gebruik jij om avi om te zetten naar wmv ?
 
Vassago, thanks :)

@ HJ EVO ROX
excuus
ik ben hier opzoek gegaan naar moto gp 07 en heb hem ook gevonden voor de release date :D

Heb gister al goed hard gereden met de repsol cbr -:-
 
FOK!
ok, een dikke maand geleden mn xbox kapot, ik die helpdesk bellen blabla, ok, zouden hem komen halen binnen 5 weekdagen.
naja, niks gehoord, 2 wkene op vakantie geweest, kom terug, is ie er nog STEEDS!

Dus ik bellen "ja meneer het is idd al 1 maand geleden, het spijt ons!

waren ze mn order verloren>_< klootzakken...

Nu begint school en hebk geen tijd mer om te gamen:P stelletje mofo's
 
Laatst bioshock gedownload , gefikt maar hij leest em niet.

Oom had em zelfs 2 keer gebrand ook de prullenbak in? Nog meer mensen last van ?

Demo van BIOSHOCK gespeelt op de pc ziet er zeer nice uit zelfs met mijn 7800gt tje

P.s motogp07 is ook al uit
MOTO-GP-07-xbox360-region-free-ntsc-lcs
 
ik heb ook sinds 2 weken ofzo een xbox360 premium (met samsung drive)
en deze is omgebouwd (stealth firmware) dus ik moet ook op het internet kunnen maar durf het niet (straks word ik gebanned :P) heeft iemand het al geprobeerd?

trouwens games als cod 3/ gears of war en lost planet worden soms wel oersaai :s en ik zit nog steeds op me dual layer dvds te wachten.. :P
 
ik heb ook sinds 2 weken ofzo een xbox360 premium (met samsung drive)
en deze is omgebouwd (stealth firmware) dus ik moet ook op het internet kunnen maar durf het niet (straks word ik gebanned :P) heeft iemand het al geprobeerd?

trouwens games als cod 3/ gears of war en lost planet worden soms wel oersaai :s en ik zit nog steeds op me dual layer dvds te wachten.. :P

Ik heb een hitachi drive met stealth firmware.
En het werkt gewoon perfect.

Online spelen is zo leuk.

MOtogp 07 is echt vet enige nadeel is dat het in breedbeeld is en ik geen breedbeeld tv heb :(
 
Zijn er nog meer instellingen dan het kiezen van het type scherm dat je hebt? Ik heb gewoon zon beeldbuis met zon toeter er achter maar dan wel 1 van de laatste maar het is geen breedbeeld. Ik heb dat dus ook aangegeven op de xbox maar ik vind bij Tony Hawk Project 8 bijvoorbeeld dat de tekst best onduidelijk is.

Ik kan mijn tv instellen op 16:9 en 4:3 uit mn hoofd.
 
okeej HELP!!

ehm ik wou media op me pc gaan kijken via de xbox dus ik wou de xbox mediaplayer nogwat installeren (xbox.com/pcsetup) alleen nu heb ik die gedownload maar nu gaat die zich eerst valideren en toen kwam die met de melding dat ik mogelijk slachtoffer was van softwarepiratij :P omdat ik geen legitieme xp serial had... en dan kapt die het dus af maar hoe kan ik dan uberhaubt nu dat programma installeren zodat ik media vanaf me pc kan bekijken? of is er echt geen andere mogelijkeheid dan een legitieme serial te gebruiken.
 
Back
Top