XboX 360 #2

MotoGP07 demo is er!

Boh wat een heerlijke game, de motoren reageren echt subliem en gedragen zich ook echt heerlijk!

Iemand hier die mn tijd van 1.09 kan verbetern op laguna seca?:p
 
MotoGP07 demo is er!

Boh wat een heerlijke game, de motoren reageren echt subliem en gedragen zich ook echt heerlijk!

Iemand hier die mn tijd van 1.09 kan verbetern op laguna seca?:p

Vind hem tegen vallen.
Als je wheeliet kende niet sturen, maar in het echt als je wiel een cm of 10 van de grond is kende nog gewoon sturen enzo.

maar zal proberen je tijd te verbeteren
 
hehe, je moet ook gedoseerd gas geven, gewoon zorgen dat dat voorwiel aan de grond blijft, zorgen dat je goed voor de bocht remt, en gebruik de breedte van het wegdek:p

Voeg me anders toe op gamertag lycorda, dan kun je me zien @ friends list in de demo leaderboards^_^
 
Heb zelf geen xbox live gold.
maar zal je wel toevoegen.

Ik ga morge proberen je tijd te verbeteren.
is wel wennen,want je moet nu ook gedoseerd remmen anders vlieg je rechtdoor.
Dat vind ik wel verbeterd aan de game
 
Yop, je kunt ook geen plankgas geven want dan word je lekker van je bike gegooid. Ik gebruik zelf het rechterknuppeltje om te remmen/vlammen:p
 
Nee ik heb er ook niets meer over gehoord...maar zon soort spel zou wel echt geniaal zijn!

Weer een lekker iets om je verzameling meer variatie te geven:p
 
Net Forza2 gescoord op Ebay voor 36 eurie :W. Kan ik ook eindelijk eens aan de slag met dit veelbelovende spel. Laat er alleen nou net voor komende weken 25-30C op de planning staan :rolleyes:
 
Heb moto gp 06 een tijdje terug geleend van een maat en vond dat al echt een vet spel. Van mij mag moto gp 07 komen ! :D

spelen jullie ook wel eens xbox live arcade games ?
Ik vind die kleine simpele games echt de shit ! ben helemaal hooked aan geometry wars.
 
Ben nog niet echt onder de indruk van de ingame filmpjes die ik heb gezien.
Ik ben wel nieuwschierig naar de gameplay (ivm motoren en auto's bij elkaar) denk alleen dat het niet echt realistisch gaat worden.

Maarja het is wel van de makers van geometry wars :W
 
Gotham is altijd al lekker racen geweest, niet arcade, niet super realistisch, maar gewoon echt FUN!

Ik denk dat de motoren met diezelfde formule handelen, en dat ze dus zeker gaan bevallen:p
 
Back
Top