XboX 360 #2

Vers van de E3:

1184134115_0_2.jpg


* Halo 3 console
* Halo 3 draadloze controller
* Halo 3 20GB harde schijf
* Halo 3 headset
* Halo 3 Gamer Pics en Theme (exclusief te downloaden)
* Componenent HD AV kabel
* Ethernet kabel
* HDMI poort
* Play & Charge kit
* Xbox Live Silver abonnement
* Eén maand Xbox Live Gold abonnement
* Geen Halo 3-game


GEEN HALO 3 in het Halo 3 Xbox 360 Pack ?!?!?
20GB op een "HDMI" enabled Xbox 360 ?!? -------> HDMI op alle toekomstige Xboxen dus !
 
Enige jammere wat ik nu met de xdoos 360 heb is dat ik geen HDTV heb :( ik heb ook de core versie dus zonder HDD ook een beetje jammer. Enige voordeel is dat die gemod is en er gebrande dvd's in kunnen.

Alles ziet er gewoon net niet strak uit maarja het speelt opzich wel.

Waar ik dit jaar en volgend jaar naar uitkijk op de xbox is:
- Fable 2 :D
- Halo 3
- GTA 4
 
ik snap echt niet dat mensen een core edition kopen ( no offence ).

Zonder HDD heb je echt maar de helft van het systeem in huis vind ik..geen savegames, demo's, downloadable content:p
 
Ja voor die €100 meer.
Bespaar je al zo veel uit eindelijk.
maja dat is hun keus he lycorda.

Voglende maand wordt m'n firmware geupdate zodat ik weer op xbox live kan.
 
Yeah mijn x360 is weer kapot

Nog niet eens een week terug en nu alweer kapot.

Slechte zaak,

Maar goed ik vermaak me wel. Vandaag een ps3 gekocht en heb ook nog een wii staan. Tot die tijd vermaak ik me wel.
 
Ik ga straks met en voor me broertje een supersize pack halen ik ben benieuwd wat het is.

Kind steek al ze spaar geld erin maar goed moet die zelf weten.
Volgende week naar de flasher er mee..
 
Hm, ik speel meestal alleen maar online. Is veel leuker tegen echte mensen:p

Wel matig dat de jouwe weer kapot is wanksta, mijne moeten ze nog steeds ophalen.
 
Ja ik vind het een slechte zaak.

Ik heb hem 2 weken terug op een donderdag terug gehad, En verleden week was die op woensdag weer kapot. Dus ik heb er nog niet eens 1 week op kunnen spellen.

Oke shit happens maar dit slaat best nergens op. Als ik nu weer 1 terug krijg die kapot gaat. Ga ik dit echt heel erg hard aanvechten tot ik een nieuwe heb. Ik ben erg tevreden over het ding zelf. Maar dit soort dingen kunnen echt niet.
 
Omg die is wel heeeeeeellll erg vet. Het vechten zelf ziet er wel heel realistisch uit. Ik heb nog nooit zulke gevechten gezien op een console/pc
 
Back
Top