XboX 360 #2

@Aplle:
Je hebt een PM


@Algemeen:
Project Gotham Racing 4 is on the way.
En ja er zitten motoren in.

screens:
_large_001.jpg


_large_002.jpg


_large_003.jpg


_large_004.jpg


_large_006.jpg


_large_009.jpg
 
Omdat er geen apart topic was voor gewone xboxen en ik geen nieuw topic wil aanmaken dan maar ff hier..

Wat is een OUDE xbox nog waard?

Bij de Xbox zit:

-2 controllers
-headset
-afstandsbediening en ontvanger voor DVD speler
-Kabels om hem aan te sluiten
-3 maanden xbox live!

Ook zitten er een aantal spellen bij:
-Gta San Andreas
-Sega GT 2002
-Midtown Madness 3
-Project Gotham Racing 2
-Forza Motorsport
-Halo 2
-Tony Hawks underground
-Halflife 2

Vraagprijs = 125..

Als je deze ombouwt zijn ze ook te gebruiken als mediacenter hoor ik? Wie kan me daar meer over vertellen?
 
is neit als echt media center te gebruiken.
er wordt een media center softwaretje opgezet, waardoor hij mp3 cd's en back up dvd's kan afspelen.

Vraagprijs is netjes.
Of je dat er voor vangt weet ik niet, denk het nog wel.
 
is neit als echt media center te gebruiken.
er wordt een media center softwaretje opgezet, waardoor hij mp3 cd's en back up dvd's kan afspelen.

Vraagprijs is netjes.
Of je dat er voor vangt weet ik niet, denk het nog wel.

Die mediacenter op xbox 1 is echt heel erg uitgebreid hoor, het doet een stuk meer dan mp3tjes afspelen
 
Zo kan nu weer online met m'n xbox 360.

Flatout 2 is wel een lache game :p
Morge maar is kabel aansluiten en weer een gold abbo halen in de winkel
 
Mijn "setup" trouwens, LCD schermpje ( geeft HD beeld weer, reso van 1280 x 1024 oid )

ja was zelf ook al aan t kijke voor een schermpje die HD kan weergeven ma der zitte geen geluidsboxe aan t scherm ,

heb der zelf weinig tot geen verstand ervan :eek: ma de audio geluid wa komt die dan vandaan ?? :rolleyes:
 
Maar is 125 een nette prijs? Is niet omgebouwd btw..
En wat kan je zoal met dat 'mediacenter' als ie is omgebouwd?

Als die is omgebouwd kan je het idd gebruiken als mediacenter.
ik ben nu opzoek naar een kale xbox met controller ofzo om ook om te bouwen en in me auto te zetten voor media center en een los 7 inch tft scherm.

Je kan er dan alles op afspelen en je kan er een bijvoorbeeld 200 gb hardeschijf inzetten.
Dan kan je via internet kabel of netwerk alle bestanden van je PC op de xbox zetten.
AVI, MOV, MPG, MPEG, MP3 etc speelt die allemaal af zonder probleem.

En je kan uiteraard alle games erook opzetten zodat je niet met cd's zit te kloten.
 
Ja duhhh @ Jusseb :p

Echt waar hoor me X360 was paar weken geleden overleden zoals ik vertelde oke goed. Hun zeide we gaan er spoed achter zetten, Aangezien ik hem nog niet eens 1 week heb kunnen gebruiken.

Na elke keer te bellen waar me verstuurinformatie gebleven is die vandaag EINDELIJK opgehaald NA 1.5 week.

Ondertussen mag ik nu hopen dat die een KEER echt gemaakt wordt. Ik niet weer 1 terug krijg die hem na een paar dagen opgeeft.


Nog ff extra :p

Ik blijf de X360 echt de beste console vinden. Ik heb ander halve week geleden er een ps3 bij gekocht en die kan echt niet tippen aan de xbox, Dit kan ook niet want de echte goeie systeem sellers zijn er nog niet voor de Ps3. En me Wii ja erg leuk ding en vermaak me erg met de nieuwe resident evil erop maar ik blijf het toch echt een party console vinden. Voordat ik resident evil had speelde ik er alleen op als er vrienden waren of me vriendin.
 
Ik heb de Xbox ook weer aangeschaft voor ;

The darkness, Bioshock, Assassin's Creed, Alone in the dark, Alan Wake, Colin Mcrea Dirt, Forza 2....

Godver allemaal vette games!!!!!!!!!

8)
 
Ik heb de Xbox ook weer aangeschaft voor ;

The darkness, Bioshock, Assassin's Creed, Alone in the dark, Alan Wake, Colin Mcrea Dirt, Forza 2....

Godver allemaal vette games!!!!!!!!!

8)


Dat is nog maar de helft van de vette games. We Gaan een hele goeie tijd tegemoed :p
 
Mijne is van 1-1-2006, dus van net na de launch, en doet t nog steeds :)

Overigens, gaat ie stuk krijg je gratis weer een nieuwe (naja, een refurbished 360)
 
Back
Top