XboX 360 #2

Zijn er nog meer instellingen dan het kiezen van het type scherm dat je hebt? Ik heb gewoon zon beeldbuis met zon toeter er achter maar dan wel 1 van de laatste maar het is geen breedbeeld. Ik heb dat dus ook aangegeven op de xbox maar ik vind bij Tony Hawk Project 8 bijvoorbeeld dat de tekst best onduidelijk is.

Ik kan mijn tv instellen op 16:9 en 4:3 uit mn hoofd.


Sommige games zijn alleen in 16:9
En om die echt goed weer te geven heb je gewoon een breedbeeld nodig.
Ik zit met het zelfde probleem.
 
Met gebrande spellen op live spelen:D
Maar dat is al best lang geleden dat ik hem heb laten ombouwen, toen had je nog geen stealth softmod enzo dus....

voor mij geen live meer:'(
 
ja als ie omgebouwd is ja maar niet als je hem stealth patched. Microsoft kon vroeger zien aan je xbox als ie omgebouwd was doordat ie op een hogere snelheid spellen laadde. Door de stealthpatch wordt de leessnelheid teruggedraaid naar normaal en is niet meer te zien of je xbox is omgebouwd. Zoiets was het in ieder geval...
 
Kennelijk kunnen ze dat nu ook zien :p

Nou ik denk van niet hoor.
Want ik speel gewoon nog steeds online met kopie games.
Al mijn games zijn stealth.
En als het al een tijd geleden is met ombouwen zal die nog wel niet gemod zijn met Ixtreme Firmware.
Waardoor je dus gebanned wordt van xbox live
 
Een vraagje, mischien mag het niet maar ok: mijn xbox had dus zn lens kapot oid, iig leest geen disc meer, echter, mn garantie van 1 jaar is verlopen!!

honden zijn t!

naja verhaal is nu: kheb hem al zelf opgehad, en er zat veel stof op, dit allemaal voorzichtig weggehaald zonder de lens aan te raken, maar hij blijft moeilijk doen.

moraal van het verhaal: waar kan ik een nieuwe dvd drive krijgen, of waar bouwen ze die in? Anders PM het me als het kan:$

dankje!

;x
 
Nou ik denk van niet hoor.
Want ik speel gewoon nog steeds online met kopie games.
Al mijn games zijn stealth.
En als het al een tijd geleden is met ombouwen zal die nog wel niet gemod zijn met Ixtreme Firmware.
Waardoor je dus gebanned wordt van xbox live

Speel je gewoon zelf gebrande spellen dan ?
Of moet je nog een bestandje erbij zetten als je hem brand ?
Ik heb hem ook om laten bouwen nl(stealth), maar weet niet of je er dan zo mee op xbox live kan, of dat je er nog iets bij moet zetten.
 
Jah ik brand ze gewoon zelf, maar ik weet niet of er bij die bestanden ook stealth zit.

Bij Forza 2 moest ik een ander bestandje toevoegen zodat hij stealth werd maar daar kwa ik te laat achter:P
 
ff een compleet andere vraagje :D

heeft iemand zen xdoos al eens aangesloten op zen laptop via HDMI ??
miss wel een leuke optie als je geen serieus dikke tv wilt kopen,
hiermee alleen bedoeld vanwege de HD - Ready resolutie...
 
Back
Top