XboX 360 #2

Is goed Lycorda;).

Ik kan die vieze endurance op de nürnbergring niet halen met die schijt porche man nu al 2 keer geprobeert maar het lukt me niet klote zooi 2 uur van m'n leven verneukt:P

edit\

Zo even Bioshock, MotoGP07 & Stuntman branden:D
Kijken of dat wat is:)
 
Een vraagje, mischien mag het niet maar ok: mijn xbox had dus zn lens kapot oid, iig leest geen disc meer, echter, mn garantie van 1 jaar is verlopen!!

honden zijn t!

naja verhaal is nu: kheb hem al zelf opgehad, en er zat veel stof op, dit allemaal voorzichtig weggehaald zonder de lens aan te raken, maar hij blijft moeilijk doen.

moraal van het verhaal: waar kan ik een nieuwe dvd drive krijgen, of waar bouwen ze die in? Anders PM het me als het kan:$

dankje!

;x

Je hebt 3 jaar garantie op je xbox 360.
En nieuwe lens kan je bij www.ombouweindhoven.nl er in laten zetten.
kost €50 lens + montage.
heb ik ook gedaan en hij draait perfect.

@derbas:
Al mijn games zijn gewoon stealth ik brand ze gewoon zo.
Zijn ze niet stealth geeft mijn xbox het aan.
Maar nog geen 1 game die bij mij niet stealth is
 
Zijn er hier mensen die zich hadden opgegeven voor de Cod4 Beta? Ik heb me aangemeld op www.charlieoscardelta.com. Voor amerikanen is de beta nu vol maar volgende week komt er info over de beta in andere landen. (Conformatiemail duurt lang bij mij een dag)
Meld je zsm aan bij gamer.nl. Daar wordt vandaag meer bekend gemaakt over de Beta. Vanaf stipt 12uur in de middag kan iedereen zich aanmelden hiervoor.

Het is wel een loting van meen ik 1400 stuks, dus zeker ben je nog niet.
Als je geluk hebt kun je maandag de beta al spelen, ik hoop iig van wel :)
 
Eindelijk krijg ik mijn 360 weer terug, nadat ik de befaamde "3 red lights"-error heb gehad!

Ik moet toegeven dat ze ERG makkelijk zijn daar bij dat repair center, ze hebben me Xbox niet eens nagekeken, nee ze sturen meteen een nieuwe!

Wist je trouwens dat bij een poll op een groot Xbox forum bekend is geworden dat 30% van alle xboxen op dat forum kapot is gegaan door een fabrieksfout? :o

Maar goed, jullie zien me dus binnenkort weer verschijnen op Live :P
 
Maakt niet uit, dan koop ik de echt mooie spellen origineel en dan gebruik ik die ander voor de gebrande:D

Let me get this straight...

Je hebt dus een Xbox van 400+ pleuro gekocht, die om laten bouwen, en nu koop je weer een Xbox omdat je hem hebt om laten bouwen?, had je beter die extra 500 (Elite toch?) kunnen uitgeven aan originele software.

Ik vind sowiezo dat je spellen het beste maar kunt kopen, al mijn spellen zijn origineel (op een paar super oude PC spellen na, Starcraft voor over LAN etc. maar die heb ik zelf gebrand)
 
Respect voor de makers ook. Er zijn kut games, maarjah dat ontdek je dan wel met de demo's.

Speel je een goede demo, wees dan niet zo'n pussy en koop die game gewoon origineel.
 
Respect voor de makers ook. Er zijn kut games, maarjah dat ontdek je dan wel met de demo's.

Speel je een goede demo, wees dan niet zo'n pussy en koop die game gewoon origineel.

Neem alsjeblieft dan een abonement op de Power Unlimited ofzo, ik koop mijn spellen ook altijd pas zodra ik er wat research over gedaan heb...

(The Darkness, Bioshock etc.)
 
Same here, heb al jaren een abbo op de PU, en kijk altijd op gamespot, of IGN.

Ook al mijn spellen zijn origineel, heb ej tenminste ook geen problemen, en wat is 50 euro nou:P dat heb je in een weekendje werken, en je hebt er weken, of zelfs maanden plezier van^^
 
Same here, heb al jaren een abbo op de PU, en kijk altijd op gamespot, of IGN.

Ook al mijn spellen zijn origineel, heb ej tenminste ook geen problemen, en wat is 50 euro nou:P dat heb je in een weekendje werken, en je hebt er weken, of zelfs maanden plezier van^^

Nou sterker nog, ik zal je vertellen, ik heb toendertijd Battlefield 2 gekocht, voor 50 euries, en bij je online statistics wordt bijgehouden hoeveel je hebt gespeeld, en rekent aan de hand daarvan uit hoeveel waarde ik voor me geld heb, op dit moment is het dus minder dan € 0.05 per uur... hehe, good value! :D
 
Ik heb ooit ook eens battlefield gekocht vond het eigenlijk niet echt tof maar nu ik het samen spel met een vriend is het wel lachen.

We moeten echt een keer battlefield avond houden!!
 
Back
Top