X8R -Dark Angel-

kleine update:)

vandaag nog wat pics gemaakt van de nieuwe inlaat etc. :)

langs achter
mcrxhe.jpg

andere kant achter
mcs004.jpg

nieuwe inlaat
mcs0hu.jpg

uitlaatje al wat gepoliert
mcs0zp.jpg

van dichter
mcsm8n.jpg

dat was em weer :)

grtz

waar??

waar kan ik zoon kaal stuurtje vind voor de honda x8r-x
ik heb overal gekeken maar nergens kan ik er 1 vinden
50cc.nl geen stuurtje
euroscooters.nl geen stuurtje
scooterpants.nl geen stuurtje
kunnen jullie mij uit de brand helpen????

update

Hej mensen,

het is alweer lang geleden dat ik nog eens iets nieuws heb gepost. Maar met alle x8r concurrentie wordt het denkik eens tijd, dat ik toon waar ik al enkele maanden mee bezig ben.

Ik had het idee om zoals vele scooters de achterkant en voorkant te cleanen.

Hierbij enkele fotos van hoe dit geevolueerd is.

(enjoy:))

achterkap het begin:

wlyrz8.jpg

wlys2c.jpg

wlys7b.jpg

eerste laagje plamuur:

wlys91.jpg

wlysed.jpg

wlytqf.jpg

stof?

wlytsh.jpg

2e laagje plamuur

wlyv5g.jpg

top view

wlyv7p.jpg

wlyvcl.jpg

verdere afwerking

wlywyw.jpg

wlyx3s.jpg

update (deel 2)

ruwe preview

wlyxw1.jpg

wlyxx4.jpg

eerste x kappen gemonteerd

wlyyhj.jpg

wlyyqf.jpg

tweede x gemonteerd (verder afgewerkt)

wlzjas.jpg

spuitplamuur uitzicht

wlzjib.jpg

Voorkap dan :) (in volgorde)

wlzkao.jpg

wlzkf8.jpg

Verder heb ik men frame nog een ander kleurtje gegeven en zijn er nieuwe stickers besteld bij Razma (tx:)). De kappen zijn ondertss ook bij de spuiter, dus update en diftige fotos volgen soon...

wlzkw0.jpg

dat was het,

grte

achterkap ben je de 1e mee tot nu toe en het resultaat ziet er tot nu toe erg vetjes uit! Alleen jammer van de voorkap, want die heb ik precies hetzelfde:
IMG_0913.jpg

Maar kmoet zeggen dat het er vetjes uit ziet kerel! Kzal de achterkappen voor mezelf anders maken want vind het niet leuk om hetzelfde te hebben en de voorkap zal ik ook wel ietsjes aanpassen zodat het anders gaat lijken...:D.

greetz, en khou je in de gaten met je updates...;).

Hans

x8rxracer said:
achterkap ben je de 1e mee tot nu toe en het resultaat ziet er tot nu toe erg vetjes uit! Alleen jammer van de voorkap, want die heb ik precies hetzelfde:
IMG_0913.jpg

Maar kmoet zeggen dat het er vetjes uit ziet kerel! Kzal de achterkappen voor mezelf anders maken want vind het niet leuk om hetzelfde te hebben en de voorkap zal ik ook wel ietsjes aanpassen zodat het anders gaat lijken...:D.

greetz, en khou je in de gaten met je updates...;).

Hans

Hej, het is leuk dat je je voorkap eerder klaar had als de mijne maar daar ben ik al wel meer als een jaar mee bezig, check maar begin van het project, stond de voorkap ook al tussen... :)

grtz:W

héhé, goed idee :).

Trouwens x8rxracer, ik hebt zo de indruk dat je bij jouw voorkap de lichten er nog door ziet, is het te dun geplamuurd of niet zo goed gespoten, of wou je het zo?

grtz

x8r_racing said:
héhé, goed idee :).

Trouwens x8rxracer, ik hebt zo de indruk dat je bij jouw voorkap de lichten er nog door ziet, is het te dun geplamuurd of niet zo goed gespoten, of wou je het zo?

grtz

ja klopt, kheb daar een klein laagje gespoten of het goed reacht was gesguurd...Dat was dus niet helemaal zo, dus ben weer gaan sguren, nu issiej wel weer goed en dus klaar voor nieuwe en goeie spuitbeurt...;). Maar met z'n 3en fotoshoot ofzo lijkt me erg vet :D. Als we mekaar een beetje op de hoogte houden over alles komt het zeker goed...

En x8r_racing: Ik zeg ook niet dat je mij nagedaan hebt hoor, want ik wist dat je al een tijd bezig was met je voorkap, maar wist niet dat je het net als mij zou gaan doen...Het eindresultaat word zowieso tog wel anders, dus maak je maar geen zorgen...We zullen is laten zien dan een x8r ook in de scootertuningwereld thuis hoort...;)

greetz, hans

Moeten we zeker eens doen op een meeting ofzo.

Hier nog een kleine update:

Kijk eens wat ik vandaag in de bus kreeg (inne +ralf+)
Nu nog wachten op de spuiter en dan alles in elkaar steken :D

x3etn4.jpg

Dat was het weer :p

grtz :W

eey kerel leuke honda man egt super een vriend van me heeft er ook eentje
ga zo door want voor honda is der nie veel spul te vinden maar egt super

Back