X8R -Dark Angel-

logo.gif

XHT -Dark Angel-
Nja ik zal hier ook maar mijn 'projectje' zetten, het is misschien niet zo groots maar het is toch iets :D.

Nu bijna 3 jaar geleden kocht ik men honda x8r-x.

Fotos van helemaal nieuw heb ik niet maar wel een hele oude met wat stickertjes op en mijn eerste uitlaatje: "Leovince ZX".

foto1.jpg


foto2.jpg


Ik was al snel de 'gele' stickers achteraan beu en ja dan heb ik die er ook maar afgedaan, en zo in de plaats striping geplakt. Er kwam een zilvere lijn dus en wat pirelli stickers.

foto3.jpg


Zo vond ik het al veel beter maar ja stoppen kan je nooit.
Omdat ik het geel eraan teveel vond besloot ik om zwarte kappen te halen.
Verder kwamen er nog stickers op die ik liet maken, het wat nl. eerst de bedoeling om er een Repsol Suberbike replica van te maken, maar dat is er niet van gekomen, enkel de sponsers erop dus...

foto4.jpg


foto5.jpg


foto6.jpg


fototje met maat van me

foto7.jpg


mmmz daarna verder optisch veranderd denkik, ik heb het vleugeltje achteraan eraf gehaal maar de gaten weggewerkt met zelfgemaakte alu- dopjes. Sommigen vinden het lelijk andersen speciaal, ik vind het origineel en beter als 2 gaten.

foto8.jpg


Ja setup is zo af en toe wat gewijzigd ik weet niet meer wanneer.
Setup toen:

Leovince ZX
MHR Multivar
MHR kevlar belt
Malossi fly clutch
Polini Airspeed
Malossi gele drukveer
CDI ontgrenst

Daarna heb ik wat zitten frezen in men cockpit kapje (MHR logo)

foto9.jpg


Toen besloot ik om wat snel spul te halen, en het project kon beginnen

MHR CDI bestelt
Yasuni R
Polini speedcontrol gewichten
MHR VL9 membraan

foto10.jpg


foto11.jpg


foto12.jpg


foto13.jpg


Toen kwamen men nieuwe velgjes binnen, mooi wit. 8)
En heb ik me remschijf en remklauwen Motip rood gespoten...

foto14.jpg


foto15.jpg


foto16.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Even later kwam dit binnen:

MHR-R 70CC
MHR-R Cilinder kop
MHR-R zuiger
MHR RHQ krukas pen 12
MHR 19mm carbje
MHR Redfilter

foto17.jpg


foto18.jpg


foto19.jpg


foto20.jpg


foto21.jpg


foto22.jpg


Nu had ik zo ongeveer wel alles, en kon het blokje getuned en ineen gestoken worden. Hier wat fotos van de tune job (thx to ushi). Ook de cilinder werd een beetje fijnder afgewerkt.

foto24.jpg


foto25.jpg


foto26.jpg


foto27.jpg


foto28.jpg


foto29.jpg


Alweer een update:

Italkit Selettra binnenrotor binnengekregen :)

foto23.jpg


UPDATE :W

TNT cros stuurje (chrome)
TNT clamp (wit)
Kill switch

foto30.jpg


foto31.jpg


foto32.jpg


foto33.jpg


Hier nog een foto van de voorkap waar ik aan bezig ben...

foto34.jpg


Zoals hij nu is:

iwtf06.jpg


VOLLEDIGE SETUP

MHR-R 70CC AC
MHR RHQ
MHR Multivar
MHR Kevlar Belt
MHR Delta Clutch
MHR Torque Driver
DO 21mm carb
MHR VL9
MHR E13
Polini Airspeed
Yasuni C16
Italkit Selettra Binnenrotor

ELEKTRA

GPT toerenteller
Sigma BC600 fietscomputer
 
Last edited:
Idd zeer netjes, als ik jou was zou ik je pijp nog wel laten verlassen.
8P, het is een uitlaat voor verticaal hoor


Maarr...
dik mooi gedaan jongen!

Wel zuinig zijn met m'n velgjes daar in belgie he ;)
 
Je had beter een Vertex- zuiger kunnen halen, aangezien een std. mhr-r zuiger 2 zuigerveren heeft en de vertex 1.
 
A-Bizar said:
Verry nice :) die velgen zijn echt wijs eronder.
Maar je moet echt ff de rest van het frame doen... want dit is een beetje zonde. :)

ja :$ i know staat echt al veel te lang zo erbij, maarja, polieren doe ik echt niet graag, zeker schuren niet, maar als ik de tijd vind zal er zeker werk van worden gemaakt. Dat beloof ik :)

greetz:W
 
Hey super vet man!! Egt waar netjes gdaan:D

Zie je ook niet vaak een Honda X8R :)
Maar die binnenkappen, is dat nou van metaal ofzow?? Dat zilvere, ziet er wel heel vaag uit:?

Greetz en veel suc6 nog
 
Back
Top