X8R -Dark Angel-

Eindelijk!

Vrijdag mijn kapjes opgehaald en ben zeker tevreden van het resultaat.
Het zou fijn zijn als jullie jullie mening ff geven:)

Denk dat de fotos voor zich spreken:

206fsaq.jpg


206k9wo.jpg


206kljc.jpg


206kly8.jpg


206kme1.jpg


dat was em weer ;)

grtz
 
Echt een mooi ding man! die voorkap is egt geil!
Maar ik zou nog een voorspatbordje fixen, wel 1tje die strak over het wiel zit, dat is imo nog mooier!
Verder echt een top ding!, ga je nog eens banken? ben wel benieuw wat je uit een honda kan persen!

greetz
 
Bedankt!,

Banken gaat er deze zomer zeker nog van komen, ben trouwens ook wat er deze keer uitkomt :).

Voorspatbord wordt geregeld, moet enkel nog eens nadenken over een soort van ophanging hiervoor, iemand een idee?

grtz
 
x8r_racing said:
Bedankt!,

Banken gaat er deze zomer zeker nog van komen, ben trouwens ook wat er deze keer uitkomt :).

Voorspatbord wordt geregeld, moet enkel nog eens nadenken over een soort van ophanging hiervoor, iemand een idee?

grtz

Je kan de voorpoten van een X8rs pakken en dan kan je gewoon het spatbordje van een X8rs erop zetten.

Dat staat een stuk mooier dan een X8rx spatbordje imo.

Succes met je project.
 
jah zou mooi staan, hij lijkt nu ook erg hoog zonder spatbordje voor, maar met spatbord, en verlagen, dat zou echt vet staan:W
 
@Bas, ik zal kijken wat ik kan doen ivm met verlagen, spatbordje komt er iig zeker.

Binnenkort komen er ook nog een elektrisch benzinepompje en wat nieuwe vario-onderdelen (onderhoud).

Grtz
 
hello man. first thing, mny compliments for your ride, it is awsome. second thing, i intend to buy a honda to but i would like to put on a piaggio engine, do you think it is possible, i mean if th ealuminium frae have enough space to put on the piaggio engine??

by by
 
ik heb hem verlaagd, maar dan kan er geen spatbordje meer tussen denk ik...

zo ziet het er dan uit:

IMG_1421.jpg

IMG_1423.jpg


Ik was ook de enige met pia blok, en die word ook al na gedaan, dus dat verlagen maakt me dan ook niej zoveel meer uit als je het graag wil...

suc6 met je project! Ziet er heel vet uit!
 
Back
Top