X8R -Dark Angel-

Ik had het al eens bekeken en ik denk dat het in orde komt met gew<oon een spatbord ertussen, dan lijkt hij al een stuk lager.
Als het dan nog niet laag genoeg is kan ik nog altijd mn vork een klein stukje laten zakken.

Alvast bedankt voor de foto's.

Grtz
 
x8r_racing said:
Ik had het al eens bekeken en ik denk dat het in orde komt met gew<oon een spatbord ertussen, dan lijkt hij al een stuk lager.
Als het dan nog niet laag genoeg is kan ik nog altijd mn vork een klein stukje laten zakken.

Alvast bedankt voor de foto's.

Grtz
Voorvork verlagen en een voorspatbord zou ckr vet staan:)
 
x8r_racing said:
Ik had het al eens bekeken en ik denk dat het in orde komt met gew<oon een spatbord ertussen, dan lijkt hij al een stuk lager.
Als het dan nog niet laag genoeg is kan ik nog altijd mn vork een klein stukje laten zakken.

Alvast bedankt voor de foto's.

Grtz

als ik jou was zou ik idd alleen een spatbord nemen en niet verlagen. Het rijd niet fijner ofzo:p en ik heb dan nog iets unieks zolang ik nog de enige ben ;) want je begrijpt denk ik ook wel dat ik het niet leuk vind als iedereen je na gaat doen, hoewel dat niet altijd vermijdelijk is! ik probeer ook ales anders te doen dan jij terwijl ik dezelfde plannen had qua kappen, maar daar heb ik nu ook een nieuw ontwerp voor gemaakt en is bijna klaar...En dan de photoshoot van ons eej ;).

greetz
 
dan slaat nergens op, iedreen verlaagt zijn scoot, en als hij em verlaagt ( wat een must is :D ) zodat er nog wel een spatbordje op kan is et ook weer iets unieks ? toch :)..

meot je zeker doen, succes er mee !!
 
Mja zoals ik al zei, eerst spatbordje dan zie ik wel wat mooier is.
Alleszinds over dat verlagen heeft plantje wel gelijk, das niet iets 'origineels' ofzo omdat je dat bij een x8r doet, wordt praktisch bij alle sprintscooters gedaan dus opzich maakt het niet zoveel uit, maar ik snap wel waar je heen wil $peedfre@k.

gtrz :)
 
pinjas said:
hello man. first thing, mny compliments for your ride, it is awsome. second thing, i intend to buy a honda to but i would like to put on a piaggio engine, do you think it is possible, i mean if th ealuminium frae have enough space to put on the piaggio engine??

by by

Hi,

sorry for late reply but, yes, it's possible to do this.
Maybe you can send a pm to $peedfre@k for more details but it's always measuring and trying urself.

grtz
 
Plantje said:
dan slaat nergens op, iedreen verlaagt zijn scoot, en als hij em verlaagt ( wat een must is :D ) zodat er nog wel een spatbordje op kan is et ook weer iets unieks ? toch :)..

meot je zeker doen, succes er mee !!

daar heb jij idd een punt :p, maar kben nog steeds de enige die zn x8r verlaagd heeft, en ik verbied hem ook helemaal nix, ik kan het begrijpen alsiej het doet, en dan verwijt ik hem nix hor...Maar gaat goed komen!
 
Back
Top