Weksel Rapido In Progress.. 27 September 2007 #22 Echt dikke scooter! vette chrome accenten doet het hem denk ik Tovve wagens ook voor de deur
Plantje Retired :P 27 September 2007 #23 blijft vet, maar geen rox voorvelg meer zie ik ? of had je die niet ?
T theun Well-Known Member 27 September 2007 #24 Plantje said: blijft vet, maar geen rox voorvelg meer zie ik ? of had je die niet ? Click to expand... Die had ik inderdaad wel, heb je goed opgemerkt... Maar toen ik m'n straat scooter verkocht kon ik die moeilijk zonder voorvelg verkopen hè
Plantje said: blijft vet, maar geen rox voorvelg meer zie ik ? of had je die niet ? Click to expand... Die had ik inderdaad wel, heb je goed opgemerkt... Maar toen ik m'n straat scooter verkocht kon ik die moeilijk zonder voorvelg verkopen hè
Spasta 6.74 @ 150 meter 27 September 2007 #26 Ziet er sexy uit. Rijdt het goed met die hpi? want die dingen flippen soms nogal eens. (ontstekingstijdstip wat fout is)
Ziet er sexy uit. Rijdt het goed met die hpi? want die dingen flippen soms nogal eens. (ontstekingstijdstip wat fout is)
Nico0 Well-Known Member 27 September 2007 #27 echt een super nette honda ik heb die poster uit de scootin op me kamer
T theun Well-Known Member 28 September 2007 #28 Spasta said: Ziet er sexy uit. Rijdt het goed met die hpi? want die dingen flippen soms nogal eens. (ontstekingstijdstip wat fout is) Click to expand... Eigenlijk wel ja; ik heb ontsteking op 3.5mm gezet, en precies tegoei vastgezet (nagemeten) maar nog gaat alles niet 100%. Beter eens goed laten nameten die ontsteking Thx voor de comments allemaal, updates volgen
Spasta said: Ziet er sexy uit. Rijdt het goed met die hpi? want die dingen flippen soms nogal eens. (ontstekingstijdstip wat fout is) Click to expand... Eigenlijk wel ja; ik heb ontsteking op 3.5mm gezet, en precies tegoei vastgezet (nagemeten) maar nog gaat alles niet 100%. Beter eens goed laten nameten die ontsteking Thx voor de comments allemaal, updates volgen
CruzarN/SWE Well-Known Member 29 September 2007 #29 omg! this scoot is so fuckin wonderfull:love:9||6 i love it!!!