S³x: Show, Shine & Speed x8r

Status
Not open for further replies.
Wel vet ding, wat is de reden dat je nu met een vlinder evo rijd?:p


Bedankt, allemaal trouwens!

Reden waarom ik nu vlinderpoort gekozen heb?

Simpel: Toen ik met mijn project begon las ik op euroscooters dat er met de nieuwe evo minsten een winst van 1PK te behalen viel.

Dus dan kocht ik die ook maar. Achteraf bekeken bleek de nieuwe evo (2) met fluitpoort gewoon te lopen, niet voor te zeggen: Wauw!

En toen kwam iemand naar me toe die een EVO I getuned door JS te koop had voor een redelijk prijsje.




Overigens heb ik vandaag mijn nieuwe stuurpen van stage 6 afgedraaid (2mm extra eraf). Straks normaal een update.


Allemaal bedankt al voor de complimenten!
 
echt super mooi man!!
die uitlaat is ook te mooi gedaan, superding :d

ik hou deze in de gaten ^^
 
Super net Project Ziet er allemmaal zeer gelikt uit! Vooral die uitlaat,Ik hou niet van vergroomde uitlaatjes maar deze mag er wezen:p

Veel suc6:)

Greetz,

BR-Tuning
 
ziet er echt netjes uit allemaal!

ik zelf had de kiesler velg zo gelaten, en de aerox voorvelg dezelfde behandeling gegeven (deels gestraald en gepolijst).
maar dat boeit verder niet, dat is immers jouw eigen smaak :)
de wit gecoate velg ziet er ook super uit!
 
zeer mooi die voorkap zo !! gewoon een hele mooie scoot !! veel suc6 en ik meet je komend seizoen vast wel :)
 
Hij blijft echt vet.. Maar wel jammer van die slickjes.. En waneer krijgen we weer een update van je voorkap?:)

grtz
 
heel mooie scoot, erg mooie kleurstelling vind ik nog steeds;)

rox velgjes staan hem goed. ga zo door

grt jordi
 
26-03-2007

Gisteren was het mooi weer, en niet te warm. Je wilt knallen maar hebt geen voorvelg, wat doe je dan: je draait de voorvelg van je straatrox af met metrakit oversized 200 en gaat een eind knallen. Stage 6 vooruitstaande clamp gemonteerd na aanpassingen, stage 6 filter nog niet (ivm vuil :p).

Ook heb ik besloten mijn honda voorvelg te behouden, deze vind ik mooier dan een aerox voorvelg.

Foto's van de dag:

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


Update ook in eerste post!
 
:W Erg mooi ! Maar ik vind een Aerox velg ook niet verkeerd staan man. Misschien maakt een Stage6 Overside het helemaal af bij die voorvelg?

ltr.
 
:W

Ik zou zelf wel voor die Aerox velg gaan, hoor.
Symmetrie wat betreft velgen vind ik altijd wel een 'must'.

Succes verder!
 
Idd voor je rox velgje houden (imo)
Maar hoe zit et nou met je rox voorkap?
Imo vond k em wel gek worden :D

suc6 ermee in ieder geval!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top