Die is er op gekomen, dus kan er ook weer af.
Nee, even zonder grap. Dat wist ik dus niet. Zijn de lagers voor de voorvelg wel verkrijgbaar dan? (15mm voor as meende ik?) Aangezien 35x15mm lagers niet bestaan.
Die is er op gekomen, dus kan er ook weer af.
Nee, even zonder grap. Dat wist ik dus niet. Zijn de lagers voor de voorvelg wel verkrijgbaar dan? (15mm voor as meende ik?) Aangezien 35x15mm lagers niet bestaan.
voorkap is heel netjes, vind de plaats van de roosters erg mooi zo net boven de "koplamp" en je kan altijd nog afwisselen met de org voorkap die ook nog op je werkblad ligt
Bedankt allemaal voor de commentaar (zowel positief als negatief).
Over velgen: ze zijn ondertussen binnen om te coaten, allebij wit.
Origineel heeft honda 12mm as steken, en aerox heeft 10mm. Dus wat wou ik doen; oftewel lagers zoeken die het passend zouden maken, oftewel opvullen met busjes in voorvorkpoten. Het is dus de 2de optie geworden.
Hopelijk is alles af voor de eerstkomende meeting.
Ben ondertussen naar EPC gegaan, en ze hadden gedraaide busjes liggen voor in de voorvork te steken, zodat ik bij de aerox maten kan blijven.
Ook 2x M-stuurtjes gekocht (1 voor straatrox ), het andere voor x8r want dat wat ik had was mat, nu is het chroom.
Ben nu ook vollop bezig met gewichtsbesparingen, frame gaat volledig onderhanden genomen worden; alleen al 1.5 kilo kan ik besparen op dit (is niet af!):
Nee, dan steunen de achterkappen op niets meer, en de koffer kan nergens meer vastgezet worden. Het zou wel gaan, maar dat vind ik persoonlijk een 'gefok'...