S³x: Show, Shine & Speed x8r

Status
Not open for further replies.
Theunyboy, die velg lekker zo laten, monteer de x8r velg maar op de rox.
Dan is dat ding ook weer wat "specialer" :)
 
idd houden zo die rox velg. als er iets is datje scoot lelijk maakt is het monteren van 2 verschillende wielen het wel
 
Zo jij hebt zeker niet stilgezeten nadat het hondax8r forum is overleden. Ziet er nice uit man. Mijne is momenteel kaal, was laatst gestolen toen ik aan het werk was. Zondag komt er een 2e lap ik de mijne mee op en dan overspuiten.
 
Hoe ver is je nieuwe voorkap, theun? Want die maakt hem volgens mij helemaal af met die aerox voorvelg er onder :p
 
Omdat jullie het zijn ga ik speciaal die aerox velg ook laten coaten, en ook een mooie slick errond doen.

Dus 2 voorvelgjes binnenkort (ik ga wss nog een 3de set kopen.)

- x8r velgen (adpater achter laten maken)
- Aerox velgen (achter kiesler)
- Sr velgen
 
12-04-2007

Ben ten eerste geslaagd voor mijn praktijk examen voor de auto, dus vanaf nu mag ik de weg op!

Vandaag met het goede weer eens alles netjes gepoetst en mijn witte luchtfilter gestoken. Ook 2x slicks met versgecoate velgen dus!

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg
 
DAMN! :W Ding ziet er prachtig uit man !
Maar waneer komt die aeroxvoorkapding :p op je scooter? Want dat zou hem nog mooier maken denk ik zo, en zou een underseat ook geen strak idee zijn?

Hij blijft mooi man ! ;)
 
DAMN! :W Ding ziet er prachtig uit man !
Maar waneer komt die aeroxvoorkapding :p op je scooter? Want dat zou hem nog mooier maken denk ik zo, en zou een underseat ook geen strak idee zijn?

Hij blijft mooi man ! ;)


Ben nog niet zeker als ik de kap ga afmaken omdat de x8r voorkap naar mijn mening het beste blijft staan. Ik zal ze eens afmaken en spuiten en dan mogen jullie kiezen ;) :p
 
Ziet er goed uit man !
Toevallig laten coaten bij Electro Coat ??
Zojaa dan heb ik je velgen zien leggen daar :)
 
Vind op één of andere manier bij jou voor & achter slicks wel vet staan!
Wat meestal niet zo is.

Vind het toch jammer dat je niet voor / achter de zelfde velg zet...
 
damn belg..:W:W hijs vet en zoals jordy al zegt 1 van de weinigewat het vet staat met een slickje voor...:W:W

wanneer kom je trouwes us langs..:W
 
als eerst proficiat met je praktijk ;)
verder je project blijft gewoon heel netjes, je pooster hangt
hier ookal aan de muur :)

Super succes!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top