X8R -Dark Angel-

Update:

heb vrijdag Mijn Karttankje+benzinefilter+slagen binnengekregen, en gemonteerd.
Maar er lekte benzine uit mijn luchtfilter, ga vandaag men vlotterbakje er eens af halen en zien of alles nog goed zit.

Fotos volgen nog...

Vandaag heb ik op scootparts enkele dingen besteld:

*Haaks snelgas

Ik heb ook ff de eerste pagina aangepast, vond het nogal onoverzichtelijk en moeilijk leesbaar dit topic ;). Bij deze is het weer 'netjes'.

greetz

Last edited:
nieuwe fotos van scoot @ progress:

scoot gestript

iwuc0g.jpg

iwuc8j.jpg

iwucdu.jpg

iwucg4.jpg

Last edited:
Binnenkort komen er nieuwe fotos en waarschijnlijk een filmpje. Ik zal ook aan wezig zijn op de meeting in Lint (BE) normaalgezien.
Vandaag krijg ik normaal mijn gespoten binnenkuip binnen. Deze is nu wit alsook de voetplanken.

NA de vakantie word mijn uitlaat naar onder omgelast en waarschijnlijk ook verchroomd.

greetz

*update*

Na lang wachten, nog eens een goeie update.

->Binnenkap en voetplankjes zijn wit gespoten.

Hopelijk kan de uitlaat binnenkort worden herlast, dan is hij helemaal klaar voor Lint.

Binnenkap toen ik ze binnen kreeg

iwu6h3.jpg

Binnenkap gemonteerd + scoot gewassen :)

iwu6og.jpg

iwu6vo.jpg

iwu739.jpg

iwu793.jpg

iwu7et.jpg

Binnenkort zulle ner wel nog meer updates en fotos komen,

greetz ;)

Last edited:
jow :),

Alweer lang geleden, maar hopelijk binnenkort nog wat aanpassingen, en nieuwe fotos.
Normaal komt er binnenkort een zuigertje in me een zuigerveer ipv 2, en wordt alles wat beter op punt gesteld. Dan kan ik eens wat filmpjes maken ook :)

Hier al vast een wallpapertje.

iwtbg8.jpg

Weet iemand waar ik 40 mb kan uploaden, betreft filmpje van Lint.

greetz

Last edited:
Hij haalde 9pk op tovami testbank, had minstens 10 verwacht maar mits enkele kleine aanpassingen komt het wel in orde volgende keer :).
Alles moest weer veel te snel af zijn op het laatste nippertje.

Maar ik vond de grafiek toch al wel mooi :)

greetz;)

Hoi,

Lang geleden dat er nog eens een update is geweest aan dit project maar zoals jullie allemaal wel weten is er altijd nog wel iets dat je wil veranderen.

Enkele dingen die ik nog veranderd heb in tussen tijd:

*Nieuw carbje (DO 21mm)

iwu350.jpg

*Nieuwe luchtfilter (Malossi e13)

*Nieuwe achterveer (Betor gasveer)

iwu3q1.jpg

iwu435.jpg

iwu5v5.jpg

Verder heb ik me ook nog bezig gehouden met het maken van een spruitstukje (26mm) voor mijn carbje aangezien er nergens te vinden zijn voor x8r. Het spruitstuk zit nu bij de alu lasser, dus fotos moeten nog gemaakt worden :).

Last edited:
Wat heb je met je carterdeksel gedaan :X ligt het aan de foto of is er maar zo in gehakt? Kan je misschien de rest van je foto's even opnieuw uploaden, al die image shack zijn niet te zien dus dat is n beetje zonde :)

Back