'x' Marks The Spot [nijmegen]

Status
Not open for further replies.
@ V-Rox - Kvs Slangen ? :D Benzine slangetjes voor @ carb / tank :)

@ bob - Nja ik had toch egt gewoon een rode NGK racing besteld maar heb nu dus een idd knake zwarte -_-' komt wel nieuwe.. bobine moet toch eerst gefixed worre :*

@ facilly - Heb je je frees nog niet ?


update

Ik heb alle slangen van benzine etc al aangesloten, zit erg netjes met mooie klemmetjes die ik vond in de schuur 8) Ik heb ook al foto's maar me vriendin ligt al te slapen dus de foto's komen morgen.
Ook van de voorkant met kapjes 8) staat best leuk dat verlaagde ;)

Groetjus
 
Last edited by a moderator:
Verveling @ laat tijdstip :D

Ik vond nog 2 foto's van het 'bijna af' voorspatbord.
Deze word Prof Metallic zwart gespoten en ik spuit de binnenrandjes fluor groen en er komt nog fluor groen gaas achter :)
Foto's
15719211526.jpg

15719234496.jpg



Ben slapen 00ooi
 
Last edited:
Heey ik zou die randen van de uitgefreesde stukken nog maar is goed afwerken want dit ziet er niet uit
 
ik bedoelde dat de vormen etc klaar waren -_- sorrie was nogal laat eh :)

De 'hoekjes' etc moeten nog
 
Jammer van het spatbordje inderdaad. Verder ziet het er wel netjes uit allemaal.
Ohja, je meisje mag ook wel eens niet zo chaggerijnig kijken ...:X
 
TimdW said:
@ V-Rox - Kvs Slangen ? :D Benzine slangetjes voor @ carb / tank :)

@ bob - Nja ik had toch egt gewoon een rode NGK racing besteld maar heb nu dus een idd knake zwarte -_-' komt wel nieuwe.. bobine moet toch eerst gefixed worre :*

@ facilly - Heb je je frees nog niet ?


update

Ik heb alle slangen van benzine etc al aangesloten, zit erg netjes met mooie klemmetjes die ik vond in de schuur 8) Ik heb ook al foto's maar me vriendin ligt al te slapen dus de foto's komen morgen.
Ook van de voorkant met kapjes 8) staat best leuk dat verlaagde ;)

Groetjus
lol idd nu zie ik het, zijn idd een beetje dun :p
 
Haha stelletje zeikballe over dat spatbord :p
Bob ik neem joue wel mee een keertje ;) ik hoorde van Bart dat je ook nog een carterkap had liggen ?!

Anyway.. dat 'lelijke' spatbord word zowiezo ook gespoten en racegaas achter gestoken, puur om te kijken of het wat is :D

Update btw van hoe het er nu bij staat komt a.s. zondag avond anders maandag pas.
Ik zit namelijk dit weekend @ vriendin's :)

PS Vandaag heeft team-losi als het goed is Facilly's tandartsboor opgestuurd naar hem, en volges Facilly is hij in 2 dagen klaar met de cilinder, dus die kan ik deze aankomende week verwachten 8) !!

Groeten :D


EDIT 20.28uur - me kappen worden z.s.m. gespoten door de oom van m schoonmoeder 8)8) een gepensioneerde spuiter :p die spoot bussen en nja alles eigenlijk en erg mooi dus ja :D
Even voor de folks die niet weten welke kleuren.
Alle buitenkappen inc binnenkappen worden metallic ( hoogglans ) zwart gespoten en enkel fluor groen die ik zelf gewoon doe ( nog 2 stukjes :)

Ik ben dus erg blij op dit moment :D

Nja ben weer beunen :~ mzzls 8)
 
Last edited:
bel0_ofde update van 11 juni 2006

OK weer heel wat foto's geschoten voor de duidelijkheid.
Maar goed dat kwam ook aan ze einde toen ik aan het opruime was, ik riep o0ps en daar ging de camera -_- alles werkt nog alleen foto's maken niet meer.
Ben er nog niet zo achter wat het is, had em open geschroefd maar nja, gebeurt gewoon niks als ik op het knopje druk :'(

Maar om terug te komen op de aerox :)
Dit is de komende 3 dagen gebeurt.

De benzine slangetjes een plaatsje gegeven
16114273237.jpg

16114275951.jpg

16114283382.jpg


Heb erna ook effe wat remtestjes gedaan :p vooroverklapstoppiebouwen is mogelijk iig :D en samen met me meis even gekeken of me kroonstuk de voorpoten niet raken met hard remmen of gewoon neerkomen, scheeld toch 1,5 / 2 cm :)

Ok meer foto's :D
Zo zie ik me stuurtje nu. ( moet eigenlijk ook nog een rpm teller maar die komt wel, tijdelijk maar me gehoor gebruiken :7
16114425153.jpg



Nou toen vond ik eigenlijk dat ik ook even me waterpomphuis ( van wat er over is ) moest afmaken.
Inmiddels beter gedremelt/freest + geschuurt + polijst maar goed me camera is dus stuk.
Resultaat : ( 2e foto was tussendoor om te kijken hoe het eruit zag )

16114495853.jpg

16114512651.jpg


Naja remhendeltje ( andere is precies zo, rempotdekseltjes wordt vervangen voor een orginele die in schuurstatus is. )
16114472646.jpg






En de laatste foto {!

16114451896.jpg


-:- 8)


Good bij, tot de volgende updeet ( zal morgen zijn denkz ivm met spuiterijen ;) )
 
Last edited:
gans toll :+

wederom, komt er leuk uit te zien :) morgen gaat doosje naar mitchel toe... dus eind deze week zal je cilinder wel klaar zijn ;)
 
Jij wil opmerkingen? okej,

Werk je rempot dekseltje af en dump dat voorspatbordje

voor de rest een dikke rox :) en dat "waterpomp" dekseltje vind ik echt tof gedaan.

Sven
 
@ Jabbie Jaw - danku danku, doe nu wat aan uw hok

@ Sviz
Kijk daar heb ik wat aan :D
Enne ik heb al in de update gezet dat dekseltje gedumpt word en vervange word voor andere die in de maak is :) Enne spatbord laat ik zo, ik ga morgen effe langs Team-Losi voor een Carterkap en een jaa ORIGINEEL voorspatbord :W

Maar ik laat deze wel spuiten alsnog ;) zodra het helemaal klaar is.
 
Kijk hier wachte ik op.. de slangetjes zitten dus NIET gekneld.. het plaatje daarin zit een bolling.. ik zal zo een foto uploaden 8)

\ edit \

16118332670.jpg
 
nja als je die strak genoeg aandraait dan knellen ze wel af;), maargoed ik ben benieuwd hoe hij gaat rijden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top