Killerbee Speed Rox [Nijmegen]

Status
Not open for further replies.
------>23/05/06 <------​

Zo jongens en meisjes, alweer een tijdje geleden dat jullie iets van me gehoort hebben... D'r is in de tussentijd weinig of nix veranderd. Mn bestelling is binnen gekomen en is uiteraad al gemonteerd. Rox vlamt weer redelijk maar dit lijkt weers afhankelijk te zijn.. Even gaan uitzoeken waar dit nou door komt.

foto nieuwe onderdeeltjes,

cd8.jpg


Ook maar ff drukveertje vervangen.. Je weet maar nooit he ;)

797.jpg



En als laatste... Het uitgangspunt. K had Tim d/W gevraagt of hij een fotoshopje voor me wou maken.. Ik ben hierin uitgegaan van de aerox van mike. De kleur paars die daarop zit is gewoon te geil :~

;( Of jullie het alseblieft niet na willen maken ;(
721.jpg


(niet gaan zeiken over kleine details in de shop... t gaat om het id)

Groetjes :*
 
Last edited:
bob hoe zat da met die kei hard overmax getunede evo van die vriend van ozo ? :p

hoorde van bart.. hij nam een voorsprong volgas en dan moes jij maar es komen en nog verloor die drol dik ? :D

gaat dat hok zo langzaam dan ? :D

nja hok = tof ik kom volgende x wel :p

kreeg die veertjes van bart er nie in zonder verentrekker + goeie bank :X
btw check me special :p heb ff kelke polijst :)
 
Hey vette shop man ik zou persoonlijk dat kapje onder je zadel dat aan je accuklepje zit..Paars maken :) dat breekt misschien meer dat witte roostertje in je Z-kap :) ,, mja is maar een klein detail verder heel erg vet ! :)

Ciao.!
 
[5th]Tom. said:
Hoe kan je nu in hemelsnaam "don't copy" zeggen als je eigen uitgangspunt andermans scooter is. ;(

dat verdient een quote

mja ik vind wel dat het geen gepaste opmerking is

vereder zijn die kleuren gewoon ubergeil

greetz
 
hij zou met don`t copy de kleuren wel bedoelen;) maja beetje lomp

maar de kleuren zijn wel vet:D

goed bezig bob
 
mha Stefan das ook weer niet waar.. die kleuren bestaan al op andere scoots dus..

Hij bedoelt simpel weg.. de stijl hoe wat wit / paars en kapwerk..
Hij heeft andere kappen thuis liggen dus ja ;) erg geile moet ik zegge :D :*

suc6 bob ik zie je morgen :)
 
[5th]Tom. said:
Hoe kan je nu in hemelsnaam "don't copy" zeggen als je eigen uitgangspunt andermans scooter is. ;(

Weer bedankt voor de support :rolleyes: De rox van mike lijkt alleen in de verte nog op het gene wat ik wil gaan maken. En dat weet je zelf ook :henko: (enige overeenkomst is de kleur paars)
 
Je scoot is vet man!! Die kleuren combo past ook perfect bij een rox. Werk je scoot wat met gepolijste/chrome deeltjes af en het wordt helemaal een plaatje;)

Groetjess

Edit: Je hebt je velgen nu nog wit of niet? Mss veel werk, maar als je je velgen zou polijsten zou het echt TE dik staan.
Vraag me af of wit mooier staat aangezien je buitenkappen paars zijn:p
 
:rolleyes: Haha was je al maar zover he Bob:p

Die kleur is veels te mooi voor woorden :D

Bijna zomervakantie dus tijd zat;)

LaTeR
 
------>22/06/06 <------​

Alweer 1 maand geleden... Weinig motivatie gehad om een update te plaatsen... Maar dat betekend niet dat er nix gebeurt is *D Na veel te veel km'ters met de speed gereden te hebben werd ut tijd voor een nieuw zuigertje en besloot ik gelijk het hok een hele update te geven..

Optic:
  • Aim Toeren/Temp meter Rood
  • Subframe, radiator & wielnaaf laten parelstralen
  • Subframe & radiator Wit gespoten
  • Wielnaaf strakgedraait en gepolijst
  • Transparante KVS slang gemonteerd (gevlochten)

Motorisch end.
  • Dell Ortho 28mm VHST aangeschaft
  • Malossi E13 recht aangeschaft (voor DO28)
  • Malossi Teamspeed B zuigertje
  • Metrakit Oversized wave disk (220mm)
  • Vario geleiders vernieuwd

Niet niks dus... DO28 heb ik nog niet geprobeerd, maar martijn was er wel over te spreken (getest op zn firedfox) De afstelling komt alleen iets nauwer ivm een pwk imi.

Verder ben ik nog bezig geweest met de vertanding.. Vele dingen vernieuwd, geprobeerd, maar ut ding blijft gieren. Ik verdenk zelf de vertanding assen/tandwielen , wat dat is samen met het lager van de uitgaande as (wiellager) het enige wat nog niet vervangen is. Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag!

Mja, genoeg gekwats.. Foto's :W

114.jpg


5fc.jpg


f07.jpg


b4a.jpg


9c4.jpg


f21.jpg


zie subframe :)
0b2.jpg


King schijf :W
d94.jpg


Witte radiator
752.jpg


Aim (srry voor de brakke foto)
ce2.jpg


Niet over de koelslangen zeuren, er lijkt een knik in de zitten onder de radiator, maar deze is zo minimaal dat de kvs nog mooi door kan stromen.

Zoals het er nu uitziet ben ik Zondag samen met Luuk, en NHO aanwezig op meeting Best.. k meet jullie daar wel ;)

lout-R :*
 
ga je nog na Best,..?? Laatste keer dat ik je heb zien knallen was in Lelystad en daar ging die goed hard:p

mvg tim
( stond toen nog ff met je te praten samen met joost by de testbank, rond de tyd dat die neger na je toe kwam:p )


edit: lees net, dat je er waarschijnlijk bent:)
 
Last edited:
Volledig m'n smaak.
Hopen dat ik hem even vet vind als er kappen opzitten :)

Ben benieuwd hoe hij er irl uitziet zondag :)
 
@ Brain.M : thnks :)

@ djt-evo-neos : Ja klopt, maar tegenwoordig wil ie niet zo meer... dus op best zal ut weinig voor stellen.. Binnenkort ding afstellen op de bank, hopelijk komen we dan weer richting die 21.8 ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top