[NHO] B's Killerbee Speed Aerox

• Thread starter Thread starter Deleted member 12009
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Belangrijk Sneak-Preview Nieuwsbericht!

De nieuwste Spyshots van de nieuwe [NHO] Phantom zijn geariveerd

Deze spyshots worden u gebracht door [5th Territory Tuning]

Met een oogopslag werdt meteen duidelijk dat het hier om een echte [NHO] Productie ging:

nho.jpg

Ook voor het eerst in de scooterscene! de "Malossi MHR Speed Team Cross Super Brulpijp" (Copyright: [NHO]):

nho1.jpg

Verder kregen wij nog een sneak van het nieuwe [NHO] Ontwikkelde Buddybad koel systeem :P:

nho3.jpg

Verder heb ik in een moment van onoplettendheid een foto kunnen scoren van de "New and Improved" MHR Speed 85cc Cilinder kunnen maken!:

nho2.jpg

----------------------------------

Tot zover dit nieuwsbericht!

Wij zullen U op de hoogte houden van dit nieuwe "Onder de 6 seconden @ 150meter" Sprintmonster!

Information straight from the source...

[5th Tjoening]

:P:*

wooahw zeg, de nho gang blijft wel faccineren he, wanneer is de volgende aflevering van deze mooie serie?

Jaah is weer is wat anders he zullen we maar zeggen:)

weet je wat mij dan wel weer ff opvalt...nick jou telefoon is meester...op de foto zie je alle speciale roest plekken niet...die in het echt het geval helemaal compleet maken;):D

het is al overduidelijk bewezen dat dit 1 van mijn favoriete Aerox is :D volgende meeting meeten we elkaar wel als me mekander herkennen haha

Heej Mensen daar ben ich wieder:)

Examens zijn grotendeels achter de rug, nog 3 te gaan en donderdag de laatste.....

Met het vooruitzicht op ca. 11 weken zomervakantie ga je toch wat plannen verzinnen om je tijd nuttig te besteden....

Nu wou ik de scooter al een tijdje anders maken, maar wist niet hoe....
Net zoals Mitchel een poosje op ebay rond gekeken, en ben nu zeker welke kleur het gaat worden:

attachment.php

Scooter ligt al uit elkaar qua kappen en dergelijke....

Nog een paar final pics van de scooter als killerbee:

attachment.php

Nog 1
attachment.php

De laatste...
attachment.php

De laatste tijd heb ik het project een beetje afgeraffeld :L
Echt afgewerkt is hij dus niet, maar dat gaat helemaal goed komen :*

De velgen en het frame gaan volgende week naar de coater voor een zilver metallic kleurtje.
Van de velgen worden de randjes ook afgedraaid/gepolijst.....

Een ander zadeldekje wordt ook binnekort gemaakt, en ik verwacht ook eerdaags mijn gepolyesterde achterkap binnen...

Motorisch ook nog wat kleine dingetjes gedaan...

70 MM Kelk
attachment.php

Dus ook 70 mm Filtah :+
attachment.php

Ook heb ik mijn C21 verkocht aan Jurjen, en met mijn stomme kop voor dat geld een iPod video gekocht :rolleyes:

Naja wel grappig, maar voordat ik een uitlaatje heb zijn er wel weer 3 weekjes verstreken aangezien ik ook nog vakantiekosten etc heb....

Ik twijfel nog tussen de C30 black edition of de team06, maar jullie horen nog van me :*
Waarschijnlijk pas ergens wanneer we al lekker een paar weekjes vakantie hebben :~ En er al redelijk wat werk verzet is

Laterz

wel jammer dat je nu overstapt op andere kleuren combo, want hij was nooit echt af geweest in het killerbee thema, of vind jij van wel :)?
Maar dat houd het niet tegen dat de aerox zoals jullie het zeggen Botti is, want dat is die zekers wel ;)

welke kleur is dat trouwens? Bruin / goud / groen? Igg wel vet.
En uitlaat gewoon C30 ;)

En wanneer gaan wij eens is een sprintje trekken :D?
Wouter heb ik al gehad :P

Thnx jongens;)

@ Furious Beta : Tja als ie weer rijdt en er is een meeting zou ik zeggen:P

Als killerbee is ie nooit echt af geweest, maar ik heb nu al zo vaak zoiets gehad van: Ik wil hem anders maken......
In het thema van 3 maal is scheepsrecht ga ik nu toch echt maar ff beunen aan mijn kappen.....het zou zonde zijn om nu nog geld in het afmaken als killerbee te steken, en daarna alsnog alles anders maken;)

Kleur is btw brons+ silver flipflop, met alle kleuren die daar nog tussen horen:P

Status
Not open for further replies.
Back