[NHO] Mhr cross '06 rox

  • Thread starter Deleted member 12009
  • Start date
Belangrijk Sneak-Preview Nieuwsbericht!

De nieuwste Spyshots van de nieuwe [NHO] Phantom zijn geariveerd

Deze spyshots worden u gebracht door [5th Territory Tuning]

Met een oogopslag werdt meteen duidelijk dat het hier om een echte [NHO] Productie ging:

nho.jpg


Ook voor het eerst in de scooterscene! de "Malossi MHR Speed Team Cross Super Brulpijp" (Copyright: [NHO]):

nho1.jpg


Verder kregen wij nog een sneak van het nieuwe [NHO] Ontwikkelde Buddybad koel systeem :p:

nho3.jpg


Verder heb ik in een moment van onoplettendheid een foto kunnen scoren van de "New and Improved" MHR Speed 85cc Cilinder kunnen maken!:

nho2.jpg


----------------------------------

Tot zover dit nieuwsbericht!

Wij zullen U op de hoogte houden van dit nieuwe "Onder de 6 seconden @ 150meter" Sprintmonster!

Information straight from the source...

[5th Tjoening]

:p:*
 
heel vet ding joh en paint is ook gruwelijk ;) het lijkt alleen op foto 5 dat je binnenkappen verneukt zijn gespoten , dit is zeker weerspiegeling of hoe je het dan ook noemt haha :p succes ermee nog

Latuur
 
AeroXJunkii said:
heel vet ding joh en paint is ook gruwelijk ;) het lijkt alleen op foto 5 dat je binnenkappen verneukt zijn gespoten , dit is zeker weerspiegeling of hoe je het dan ook noemt haha :p succes ermee nog

Latuur

Dat lijkt niet alleen zo, heb je heel goed gezien:p

Maar nog even en ze zijn pro gespoten
 
hahahha dank jullie wel...mijn wonderlijke dank aan nick...die gister ff botti photoshoot had genomen van mijn ow zo kut school phantom haha.:p

binnekappen zijn ook kut gespoten...rest btw ook haha :D
zoals bart al zei binnekort ff pro beurtje laten done;)
 
Even voor de duidelijkheid: Mijn fotoshoot was dus voor de grap he!

Voordat iemand denkt dat het echt het nieuwe project is :p
 
[5th]Nick said:
Nee, daar moet een hoop werk voor verzet worden :D

haha ja behoorlijk...ding verw8 dat ik elke ochtend en avond even zijn blaadjes streel...behoorlijk veel pijnboompitten erin stort...en vooral niet te vergeten....elke dag minstens 2 keer vannuit het zolderraam naar beneden gegooid te worden.:D

tegenwoordig staat er ook NHO in de stam gegrafeerd
 
Back
Top