[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

DG. said:
Dan moet jij maar eens even gaan kijken bij de foto's vd afgelopen Saarbrücken customshow. :) Een zwart met gouden bloemen print Aerox.

Maar het is verder niet naar bedoeld ofzo, t ziet er leuk uit

Klopt, maar dit keer zal de originaliteit me een zorg zijn eerlijk gezegt :)
Ik maak de kappenset alleen voor de verkoop, dus prijzen of ''respect'' hoef ik er niet mee te winnen.

Als ik de prijs maar krijg die ik in mijn hoofd heb, dan ben ik tevreden:~

Rest, thnx :W

En zwaar kut dat SMP niet komt, maar dan maar een andere meeting in September...

ja joh stel je voor dat iemand jou nadoet...

mitchel ziet er erg goed uit allemaal, toch jammer dat het niet helemaal compleet is... kleur is :~

Nick. said:
orgineel blijven blijft best moeilijk he

:|

je hebt er toch geen octrooi op aangevraagt ofso :|, als hij het mooi vind moet hij het lekekr doen , en niet laten omdat jij het al gedaan hebt..

k vind het er netjes uitzien :)

succes met het verdere bwerken en verkopen van je shizzle:)

greetz Tom

Nick. said:
orgineel blijven blijft best moeilijk he

:|

ja man ja jou rox was lekker origineel met die kiesler achtervelg en die achterveer etc. etc.

Zo kan je op iedereen wel gaan zeiken op ieder klein kutdingetje.

Het is en blijft gewoon een harde rox, jammer dat de kappenset niet los weggaat ;)

Stijn P said:
ja man ja jou rox was lekker origineel met die kiesler achtervelg en die achterveer etc. etc.

Het is en blijft gewoon een harde rox, jammer dat de kappenset niet los weggaat ;)

hij weet niet beter ;)

Stijn P said:

Zijn dingen die je zo kunt kopen kerel daarmee wil je niet orgineel zijn maar voegt iets speciaals toe aan je scooter.

Die kleine dingen die dan orgineel zijn worden ook nog is nagemaakt, lijkt mij gebrek aan inspiratie? Terwijl er zoveel roosters zijn of iets dergelijks om in je kappen te maken..
Vele zijn blijkbaar te lui om verder te kijken dan hun neus lang is. Als iets vet word gevonden word het al gauw nagemaakt. Je kunt het als een compliment opvatten maar ik vat het op als gebrek aan inspiratie.

En maikel je lokt het weer uit he?

ik weet niet wat het is..
maar er lope mense flink te zieken op de forum's..
Enne kheb dinge gehoort over maikel..
En daarop zeg ik:
Je moet nu je woorden ook nakomen dus je ontmoet me nog wel eens samen met nick etc..

Maargoed over de rox..
Kvind hem erg vet..
Of iig vond jammer datje stopt..
Succes ermeej met je verdere plannen

Nick. said:

Ik lok nix uit, jij mag wel zeggen wat je wilt? maar ik niet, ik meld ook alleen maar even iets ;)

Maar klopt TTM speedhunter, zie jullie binnenkort wel jah!
maar pm me daar gewoon over als je ff stoer wilt praten aub ;)

Maare suc6 verder met je project mitchel

Nick. said:
Zijn dingen die je zo kunt kopen kerel daarmee wil je niet orgineel zijn maar voegt iets speciaals toe aan je scooter.

Die kleine dingen die dan orgineel zijn worden ook nog is nagemaakt, lijkt mij gebrek aan inspiratie? Terwijl er zoveel roosters zijn of iets dergelijks om in je kappen te maken..
Vele zijn blijkbaar te lui om verder te kijken dan hun neus lang is. Als iets vet word gevonden word het al gauw nagemaakt. Je kunt het als een compliment opvatten maar ik vat het op als gebrek aan inspiratie.

kweet niet hoor, maar dat iemand roosters in aerox kappen maakt op die plek is echt niet origineel meer.
Zon btje alles wat je nu doet aan aerox kappen is niet meer origineel, dus daar moet je niet over gaan zeiken.
En ookal vat jij het op als een gebrek aan inspiratie, wat heeft mitchell daar nou aan? Niks, dus hou het gewoon voor je man

Nick. said:

:rolleys: ga lekker overdrijven zeg!

als hij die roosters tov vind, gebruikt hij die, sim-pel! jij bent zowiezo ook dan niet orgineel, aangezien de roosters van een nrg komen? :) gewoon niet zo bitchen, orgineel is niemand meer.

Wat een draamaaaa hier :D

Nick, ik begrijp het. Maar miereneuken heeft geen zin, want je hebt je kappen toch niet meer.

Ik vond het bijv ook niet leuk toen iemand mijn kleur van me kappen namaakte, maar als iemand er nu om vraagt zal het me werkelijk een worst wezen of hij het kopieert of niet. Ik heb die kleur toch niet meer op me kappen zitten :)

Facilly said:
Ik vond het bijv ook niet leuk toen iemand mijn kleur van me kappen namaakte, maar als iemand er nu om vraagt zal het me werkelijk een worst wezen of hij het kopieert of niet. Ik heb die kleur toch niet meer op me kappen zitten :)
Je hebt die kleur zelf ook gejat dikke debiel !:|

Back