DG. said:Dan moet jij maar eens even gaan kijken bij de foto's vd afgelopen Saarbrücken customshow. Een zwart met gouden bloemen print Aerox.
Maar het is verder niet naar bedoeld ofzo, t ziet er leuk uit
Nick. said:orgineel blijven blijft best moeilijk he
:|
Nick. said:orgineel blijven blijft best moeilijk he
:|
Stijn P said:ja man ja jou rox was lekker origineel met die kiesler achtervelg en die achterveer etc. etc.
Zo kan je op iedereen wel gaan zeiken op ieder klein kutdingetje.
Het is en blijft gewoon een harde rox, jammer dat de kappenset niet los weggaat
Stijn P said:ja man ja jou rox was lekker origineel met die kiesler achtervelg en die achterveer etc. etc.
Zo kan je op iedereen wel gaan zeiken op ieder klein kutdingetje.
Het is en blijft gewoon een harde rox, jammer dat de kappenset niet los weggaat
Nick. said:En maikel je lokt het weer uit he?
Nick. said:Zijn dingen die je zo kunt kopen kerel daarmee wil je niet orgineel zijn maar voegt iets speciaals toe aan je scooter.
Die kleine dingen die dan orgineel zijn worden ook nog is nagemaakt, lijkt mij gebrek aan inspiratie? Terwijl er zoveel roosters zijn of iets dergelijks om in je kappen te maken..
Vele zijn blijkbaar te lui om verder te kijken dan hun neus lang is. Als iets vet word gevonden word het al gauw nagemaakt. Je kunt het als een compliment opvatten maar ik vat het op als gebrek aan inspiratie.
En maikel je lokt het weer uit he?
Nick. said:Zijn dingen die je zo kunt kopen kerel daarmee wil je niet orgineel zijn maar voegt iets speciaals toe aan je scooter.
Die kleine dingen die dan orgineel zijn worden ook nog is nagemaakt, lijkt mij gebrek aan inspiratie? Terwijl er zoveel roosters zijn of iets dergelijks om in je kappen te maken..
Vele zijn blijkbaar te lui om verder te kijken dan hun neus lang is. Als iets vet word gevonden word het al gauw nagemaakt. Je kunt het als een compliment opvatten maar ik vat het op als gebrek aan inspiratie.
En maikel je lokt het weer uit he?
Je hebt die kleur zelf ook gejat dikke debiel !:|Facilly said:Ik vond het bijv ook niet leuk toen iemand mijn kleur van me kappen namaakte, maar als iemand er nu om vraagt zal het me werkelijk een worst wezen of hij het kopieert of niet. Ik heb die kleur toch niet meer op me kappen zitten