[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

Whaha wat belachelijk ook

Een rooster in je scootertje

Ga je druk maken om je toekomst man
 
Zo dit ziet er echt vet uit netjes ingewerkt volgens mij ben je daar wel een tijd mee bezig geweest.

bruut ding ga zo duur ;)
 
Facilly said:
Wat een draamaaaa hier :D

Nick, ik begrijp het. Maar miereneuken heeft geen zin, want je hebt je kappen toch niet meer.

Ik vond het bijv ook niet leuk toen iemand mijn kleur van me kappen namaakte, maar als iemand er nu om vraagt zal het me werkelijk een worst wezen of hij het kopieert of niet. Ik heb die kleur toch niet meer op me kappen zitten :)

Klopt, heb heel de scooter niet meer.. maar toch vind ik het jammer dat mensen niet zelf met ideeen komen. Het ziet er wel goed uit daar nie van, ik weet hoe kutwerk het is ;)
 
gelijk heb je wel nick, maar zelfs jullie 2 zijn hier niet de enigste mee, kwam toevallig op scooterfreaks(8P) een eentje tegen met die roosters erin.
 
dan maar niet te spreken over saarbrucken VORIG jaar, daar werd je er mee doodgegooid, maar dara hoor je dan weer niemand over. iig het gaat gewoon nergens over, gewoon lekker afbouwen dit ding :~
 
loopt iedereen weer lekker te zeiken allemaal.
laat gewoon lekker gaan...het is niet origineel...neej ok...wat is tegenwoordig wel nog origineel op een aerox.

het is gewoon netjes gedaan en ziet er vet uit klaar toch?:D

ltrs m-swa
 
heey mitchel
je kappen zien er goed uit man
wel jammer dat je gestopt bent
maja anders had ik nu niet zo'n mooie cabereteur en schijf gehad
ik kom binnekort wel ff je kappen checke
laterz DJ
 
Back
Top